کد خبر: ۲۸۱۹۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۰۹ دی ۱۳۹۳
هافبک پرسپولیس گفت: «امیدوارم هرچه زودتر بازیکنان مدنظر جذب شوند تا بتوانیم به شرایط ایده آلی برسیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ،امید عالیشاه در رابطه با شرایط پرسپولیس اظهار داشت: «در حال حاضر خوب تمرین می کنیم و از لحاظ جسمانی شرایط خیلی خوبی داریم اما چیزی که مشخص است الان به طوری کلی شرایط خوب نیست. امسال ما در لیگ باید مسابقاتمان را ادامه دهیم، درحالی که اسم پرسپولیس را با خود داریم و باید در جایگاه خوبی قرار بگیریم.»

 

وی ادامه داد: «همچنین باید در جام باشگاه های آسیا شرکت کنیم که علاوه بر نام پرسپولیس، نام ایران نیز به دوش می کشیم و باید از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم. با این شرایط کار برای ما خیلی سخت است. امیدوارم هر چه زودتر بازیکنان مدنظر ما جذب شوند تا بتوانیم به شرایط ایده آلی برسیم.»

 

هافبک پرسپولیس درباره بازیکنانی که جذب این تیم شده اند، تصریح کرد: «مطمئنا کادرفنی خیلی خوب مطالعه کرده و با مطالعه در جایی که به بازیکن احتیاج دارد، بازیکنان جدید را جذب کرده است. تمامی این بازیکنان در باشگاه های خود ستاره بوده اند و امیدوارم بتوانند به پرسپولیس هم کمک کنند.»

 

عالیشاه در پایان گفت: «فقط امیدوارم هر چیزی که پیش می آید، به نفع و صلاح پرسپولیس باشد تا در ادامه فصل شرمنده هواداران نشویم.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها