کد خبر: ۲۸۱۸۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۹ دی ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: «در صورتی که استقلالی ها مسلمان را به صورت قطعی بخواهند، باید دو میلیارد به حساب ذوب آهن واریز کنند.»

به گزارش پایگاه 598، سعید آذری درباره وضعیت نهایی قرارداد محسن مسلمان با باشگاه استقلال عنوان کرد: «من روز گذشته با قلعه نویی و افشارزاده صحبت کردم. باشگاه استقلال از ما خواست که بابت حضور مسلمان در استقلال، تخفیف بدهیم. هیات مدیره باشگاه ذوب آهن حاضر شده که با مبلغ 250 میلیون رضایت نامه مسلمان را به صورت قرضی بدهد.»

 

وی ادامه داد: «امروز باشگاه استقلال نامه زده و خواستار این شده که با رقم 250 میلیون و به صورت قطعی مسلمان را در اختیار این تیم قرار بدهیم. این پیشنهاد خیلی عجیب و غیرمنتظره بود. پاسخ ما هم به این مساله روشن است. در صورتی که استقلالی ها مسلمان را به صورت قطعی بخواهند، باید دو میلیارد به حساب ذوب آهن واریز کنند.»

 

آذری درباره اینکه با این روند، به نظر می رسد پیوستن مسلمان به تیم استقلال منتفی به نظر می رسد اظهار داشت: «همین طور است و احتمال منتفی شدن پیوستن او به استقلال زیاد است. اگر استقلال بر حرف خود پافشاری کند از او می خواهیم به تمرین ذوب آهن اضافه شود.»

كاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها