کد خبر: ۲۸۱۸۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۰۹ دی ۱۳۹۳
مدافع میانی تیم‌ملی گفت: «همه به ایران به چشم یک مدعی نگاه می‌کنند، ولی طبیعی است که شرایط تیم‌ملی ما با کشورهایی مثل استرالیا، ژاپن، کره‌جنوبی و حتی کشورهای عربی متفاوت است.»

به گزارش پایگاه 598 ، سیدجلال حسینی معتقد است که ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا وضعیت چندان خوبی ندارد و با این شرایط قهرمانی در این رقابت‌ها بسیار سخت است.

 

او در مورد وضعیت تیم‌ملی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد. او در حرف‌هایش به این نکته هم اشاره می‌کند که فصل بعد می‌خواهد به لیگ ایران برگردد.

 

* ما در شرایطی به جام‌ملت‌ها می‌رویم که شرایط مناسبی از لحاظ انجام بازی‌های دوستانه و برگزاری اردوهای تدارکاتی نداریم. پیش‌بینی تو از نتایج تیم‌ملی چیست؟

- شما درست می‌گویید. ما بعد از جام‌جهانی‌ تصور می‌کردیم که همه چیز از لحاظ بازی دوستانه و اردوها درست می‌شود، ولی این اتفاق نیفتاد. ما بازی‌های خوبی نداشتیم و اردوهای خوبی هم برگزار نکردیم. باید بگویم در وضعیتی سخت به جام‌ملت‌ها می‌رویم. به‌هر‌حال در این مدت مشکلات زیادی داشتیم.

 

* آیا می‌توان از تیم‌ملی انتظار قهرمانی داشت؟

- در این وضعیت نمی‌توان فعلاً از قهرمانی حرف زد، ولی مطمئناً ما یکی از مدعیان جدی هستیم. همه به ایران به چشم یک مدعی نگاه می‌کنند، ولی طبیعی است که شرایط تیم‌ملی ما با کشورهایی مثل استرالیا، ژاپن، کره‌جنوبی و حتی کشورهای عربی متفاوت است. آنها به‌خوبی محک خورده‌اند، ولی ما محک جدی نخورده‌ایم. تازه مشکلات دیگری هم داریم.

 

* منظورت چیست؟

- تعدادی از بازیکنان را به‌دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نخواهیم داشت. مصدومیت منتظری واقعاً خبر تلخی بود و پر کردن جای او سخت است. اگر مشکل مهرداد پولادی هم حل نشود و کار ما واقعاً سخت خواهد شد.

 

* در مورد وضعیت خودت در لیگ قطر صحبت کن، آیا همه چیز راضی‌کننده است؟

- در فوتبال قطر همه تیم‌ها دنبال جذب بهترین مهاجمان و بهترین هافبک‌ها هستند و این کار مدافعان را سخت می‌کند. به‌هر‌حال بازی در قطر تجربه جدیدی بود و من چیزهای زیادی یاد گرفتم.

 

* قرار است سال آینده هم در لیگ قطر بمانی؟

- هنوز چیزی مشخص نیست و پیش‌بینی زود است. با این حال باید بگویم احتمالاً به فوتبال ایران باز خواهم گشت.

 

* یعنی فصل بعد برمی‌گردی؟

- بله، احتمالاً برمی‌گردم، ولی معلوم نیست به کدام تیم بروم.

 

* اخبار پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟

- بله دنبال می‌کنم. متأسفانه پرسپولیس امسال دچار مشکلاتی شد که هواداران و بازیکنان اذیت شدند. این تیم قرار است در آسیا بازی کند و امیدوارم تا آن زمان مشکلات پرسپولیس برطرف شود. پرسپولیس اگر با این تیم و با این وضعیت به آسیا برود با مشکل مواجه خواهد شد.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها