کد خبر: ۲۸۱۵۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۸ دی ۱۳۹۳
مدیرعامل ذوب آهن گفت: من از شنيدن اين اخبار تعجب مي‌كنم. قاسم حدادي‌فر سمبل ذوب‌آهن است و پرسپوليس يا هر باشگاه ديگري بايد بداند ما به اين راحتي اجازه جدايي به اين بازيكن نمي‌دهيم.

به گزارش پایگاه 598، دیروز (شنبه) جلسه مجمع فدراسیون فوتبال برای انتخاب دو عضو جدید هیأت رئیسه و رسیدگی به ابهامات مالی این فدراسیون در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. یکی از شرکت‌کنندگان در این انتخابات سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بود که درباره اخبار متفاوت پیرامون این باشگاه با وی گفت‌وگو کردیم.

در جلسه مجمع چه گذشت؟ ابهامات برطرف شد؟
بله، ابهام خاصي نبود. به نظرم بيشتر بي‌نظمي مالي بوده تا تخلف. گزارش مشروطي هم ارائه و قرار بر اين شد ابهامات به زودي رفع شود.

مسعود حسن‌زاده هم از تيم ملي اعزامي به جام ملت‌هاي آسيا خط خورد تا ذوب‌آهن هيچ نماينده‌اي در اين رقابت‌ها نداشته باشد. نظري نداريد؟
فوتبال، ورزش سليقه‌هاست. اين نشان مي‌دهد كه ما بايد بيشتر كار كنيم، هرچند معتقدم يكي، دو بازيكن ما هم مي‌توانستند مسافر استراليا شوند.

مثلاً كدام بازيكنان؟
قاسم حدادي‌فر و همين مسعود حسن‌زاده. البته تأكيد مي‌كنم الان وقت گلايه نيست و همه ما بايد همدل باشيم و با يك عزم ملي از تيم كشورمان حمايت كنيم تا ان‌شاءا... بعد از جام ملت‌هاي 1976 دوباره كاپ قهرماني را بالاي سر ببريم.

حالا كه اسم حدادي‌فر آمد، مي‌خواهيم بپرسيم ماجراي پيوستن او به پرسپوليس چيست؟
من از شنيدن اين اخبار تعجب مي‌كنم. قاسم حدادي‌فر سمبل ذوب‌آهن است و پرسپوليس يا هر باشگاه ديگري بايد بداند ما به اين راحتي اجازه جدايي به اين بازيكن نمي‌دهيم.

حميد درخشان هم به ما گفته كه خوشحال مي‌شود اگر بتواند حدادي‌فر را بگيرد.
طبيعي است. حدادي‌فر بازيكني است كه هر مربي‌اي دوست دارد او را در تركيب تيمش داشته باشد اما قاسم بايد بماند تا در پايان فينال جام حذفي، كاپ قهرماني را بالاي سر ببرد. (به شوخي ادامه مي‌دهد) به قول معروف چراغي كه به خانه رواست، به مسجد حرام است!

داستان پيوستن محسن مسلمان به استقلال به كجا كشيده شد؟
من هم به آقاي نظري و هم نماينده آقاي افشارزاده اعلام كردم كه بايد مبلغ 500 ميليون تومان به حساب باشگاه ذوب‌آهن بريزند تا مسلمان در اختيار آنان قرار بگيرد اما تا به حال كه اين اتفاق نيفتاده است. اتفاقاً با مسلمان صحبت كردم و به او هم گفتم كه استقلالي‌ها جا زده‌اند و اين‌طور نيست كه همه باشگاه‌ها به دنبالت باشند. متأسفانه وقت عمل كه مي‌رسد، خيلي‌ها جا مي‌زنند.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها