کد خبر: ۲۸۰۵۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۰۴ دی ۱۳۹۳
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد آخرین وضعیت این تیم در فصل نقل‌وانتقالات گفت: «دنبال دو بازیکن خارجی هستیم و بازیکنی هم از تیم ما جدا نخواهد شد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، رسول خوروش در مورد وضعیت سپاهان و اردوی تدارکاتی این تیم اظهار داشت: «از روز جمعه در کیش اردویی 10 روزه را برپا خواهیم کرد و احتمالاً دو بازی هم با تیم‌هایی که در آنجا حضور دارند، انجام خواهیم داد ولی هنوز حریفان ما مشخص نیستند.»

 

وی در مورد جذب بازیکنان جدید و همچنین فهرست مازاد تیم سپاهان خاطرنشان کرد: «ما به‌دنبال دو بازیکن خارجی هستیم که نظرمان بیشتر روی بازیکنانی است که در خط میانی بازی می‌کنند. در ضمن برای ادامه مسابقات لیگ برتر بازیکنی از تیم سپاهان جدا نخواهد شد و در واقع لیست مازادی نداریم.»

 

خوروش با اشاره به احتمال حضور تیموریان در سپاهان گفت: «اینکه می‌گویند ما برای جذب تیموریان به باشگاه استقلال نامه زده‌ایم دروغ است و چنین درخواستی نداشته‌ایم. تیموریان بازیکن استقلال است و قبل از اینکه از تیمش جدا شود نمی‌توانیم در مورد او حرفی بزنیم.»

 

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت محرم نویدکیا تأکید کرد: «قرار بود او برای پیگیری مراحل درمانی‌اش به آلمان برود ولی به محرم ویزا ندادند. حالا قرار است دوباره او برای گرفتن ویزا اقدام کند تا اگر شرایط مهیا شد به آلمان سفر کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها