کد خبر: ۲۸۰۵۰۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۰۴ دی ۱۳۹۳
جانشين فرماندهي حفاظت سپاه:
تغيير حالت مأموران حفاظت سپاه از صفر به 100 و حالت عملياتي كمتر از يك دقيقه است كه در اين زمان با مهاجمين برخورد مي‌شود .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار محمدحسن كاظمي، جانشين فرماندهي حفاظت سپاه در نشستي خبري كه ديروز به منظور گراميداشت سالروز تشكيل سپاه حفاظت هواپيمايي برگزار شد، گفت: دشمن ديگر به هواپيماربايي ميلي ندارد، زيرا مي‌داند كه موفق نخواهد بود. به همين دليل به عرصه‌هاي ديگري مثل ترور دانشمندان هسته‌اي رفت كه با تلاش برادرانمان در آن حوزه هم سركوب و منكوب شد.

 وي با اشاره به رضايت مسافران از سپاه حفاظت هواپيمايي گفت: تا تاريخ 30/9/93 پانزده ميليون و 139 هزار و 320 مسافر از فرودگاه‌هاي ما تردد كرده‌اند كه اگر فقط نيم‌درصد آنها از عملكرد ما در فرودگاه ناراضي بودند رقم بسيار بالايي مي‌شد. كاظمي با بيان اينكه از سال 89 به بعد هيچ هواپيماربايي‌اي نداشتيم‌، ‌گفت:‌آخرين اقدام هواپيماربايي مربوط به سال 89 و پرواز به سمت سوريه بود.

وي با بيان اينكه اقدامات حفاظتي سپاه در فرودگاه‌ها يكپارچه است، اظهار داشت:‌البته استان‌هايي به عنوان استان‌هاي قرمز تعريف شده است كه احتمال نفوذ افراد در آنها بيشتر است و ما نيز اقدامات بيشتري براي حفاظت از اين فرودگاه‌ها انجام مي‌دهيم. جانشين فرماندهي حفاظت سپاه با اشاره به اوضاع كشورهاي منطقه گفت: نه داعش و نه گروه‌هاي ديگر هيچ كدام نتوانستند شكستي را در مجموعه‌هاي حفاظتي ما ايجاد كنند.

وي با اشاره به سرعت عمل مأموران سپاه حفاظت هواپيمايي گفت: تغيير حالت مأموران ما از صفر به 100 و حالت عملياتي كمتر از يك دقيقه است كه در اين زمان با مهاجمين برخورد مي‌شود. جانشين فرماندهي حفاظت سپاه در ادامه تصريح كرد: درسال 88 و زمان فتنه اقدامات عليه حفاظت هواپيمايي تشديد نشد اما ما منتظر بوديم كه اگر دشمن خواست فتنه را در اين عرصه گسترش دهد جلوي آن را بگيريم.

خوشبختانه فتنه با درايت مقام معظم رهبري و 9 دي برچيده شد و اتفاقي در حوزه حفاظت شخصيت‌ها و حفاظت هواپيمايي نيفتاد البته ما آمادگي كامل داشتيم. كاظمي در پايان خاطرنشان كرد: رؤساي جمهور از هواپيماهاي آشيانه كه تحت حفاظت است استفاده مي‌كنند ولي اگر از هواپيماهاي مسافربري معمولي هم استفاده كنند به دليل حفاظتي كه صورت مي‌گيرد هيچ مشكلي پيش نمي‌آيد. بعضا رؤساي قوا نيز از اين پروازها استفاده مي‌كنند و تاكنون هيچ هواپيماي وزير يا رئيس‌جمهور در كشور مورد حمله واقع نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها