کد خبر: ۲۷۸۶۹۶
زمان انتشار: ۲۲:۴۱     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن دیروز اولین روز حضور حسن زاده در اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی بود و در ساعات پایانی این روز با مسعود به گفتگویی کوتاه پرداختیم.

حسن زاده در ارتباط با اولین روز اردو و کمپ تیم ملی در آفریقای جنوبی گفت: اینجا وضعیت کمپ و آب و هوا بسیار خوب است و در اولین روز تمرین هم،‌بچه ها بسیار شاداب در کنار هم به تمرین پرداختند. خدا را شکر امکانات لازم برای آماده سازی مناسب تیم ملی برخوردار است و امیدواریم بتوانیم تیم خوبی در استرالیا داشته باشیم.

حسن زاده در مورد ارتباط با مربیان تیم ملی هم گفت: به هر حال هیچ کس در این موضوع که کی روش یک مربی بزرگ است شکی ندارد. من هم دوست داشتم از نزدیک با او کار کنم. خوشحالم که با عملکرد خوبی که در تیمم داشته مورد نظر او قرار گرفتم و به تیم ملی دعوت شدم. راستش را بخواهید من زمانی که با ذوب آهن قرارداد امضا کردم مطمئن بودم از ذوب آهن به تیم ملی می روم. بازیکنان بزرگی از این باشگاه به تیمهای ملی راه یافته اند. چون این باشگاه همه چیز برای موفقیت یک بازیکن دارد، من هم هدفمند ذوب آهن را انتخاب کردم و حالا از تصمیمی که گرفتم بسیار راضی هستم.

مهاجم ذوب آهن در ارتباط با نزدیک ترین دوستش در این اردو گفت: من و شهباززاده در این اردو با یکدیگر هم اتاق هستیم و امیدوارم شرایطی ایجاد شود که هر یک از مهاجمان ایران که در استرالیا به عنوان فروارد به کار گرفته شد درخشش خوبی داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها