کد خبر: ۲۷۸۶۷۱
زمان انتشار: ۲۲:۳۳     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،به نقل از فارس، دومین تمرین تیم ملی امید فوتبال ایران از ساعت 10 صبح امروز در آکادمی فوتبال برگزار شد.

* در ابتدای تمرین مسعود مقیم مربی تیم ملی امید ایران برای بازیکنان دقایقی صحبت کرد و پس از آن نفرات تیم برای گرم کردن بدن‌هایشان دور زمین دویدند.

* فریدون معینی با لباس ورزشی و مرتضی محصص از اعضای کمیته فنی و توسعه در کنار زمین حاضر هستند و بر روی تمرین تیم ملی امید نظارت می‌کنند.

* پس از گرم‌کردن بدن‌ها بازیکنان به انجام کارهای استقامتی و تمرین با مانع پرداختند.

* حسین اخوت سرپرست تیم ملی امید در تمرین حاضر شده است.

* از ابتدای تمرین بارش باران فضای جذابی را به تمرین ملی‌پوشان بخشیده است.

* سروش رفیعی که از همراهی تیم ملی بزرگسالان در اردوی آفریقا به خاطر مشکل کارت پایان خدمتش باز مانده در تمرین تیم ملی امید حاضر شد. این بازیکن برخلاف سایر نفرات حاضر در تمرین که لباس قرمز به تن دارد با پیراهن سفید تیم ملی و متفاوت از سایر نفرات در تمرین حاضر شده بود.

* در مرحله بعدی تمرین بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و هر کدام در قسمتی محدود به پاسداری و انجام حرکات ترکیبی مشغول شدند. در این بخش از تمرین دو دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی زیر نظر علیرضا دلیخون مربی دروازه‌بانان به انجام تمرینات اختصاصی مشغول شدند.

* مرحله بعدی تمرین به انجام فوتبال درون‌تیمی در نیمی از زمین اختصاص داشت. هر کدام از بازیکنان اجازه زدن دو ضربه بیشتر به توپ را نداشتند. در این تمرین مسعود مقیم با نکاتی که به بازیکنان گوشزد می‌کرد آنها را به انجام درست تمرینات دعوت می‌کرد.

* علی کریمی،‌محمدامین درویش، احسان پهلوان، احمد نوراللهی و آرام عباسی 5 بازیکنی بودند که به اردوی تیم ملی اضافه شدند.

* شاهین ثاقبی و وحید حیدریه به دلیل مصدومیت و فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر و حجت صدقی به دلیل دیدار تیم‌هایشان در لیگ دسته اول در تمرین امروز غایب بودند.

* در حالی که کمتر از 100 روز به شروع دیدارهای تیم ملی امید ایران در رقابت‌های مقدماتی المپیک 2016 برزیل وقت باقی مانده هنوز وضعیت سرمربی این تیم مشخص نشده و در دومین جلسه تمرینی تیم ملی امید همانند روز گذشته مسعود مقیم مربی این تیم امور تمرینات را بر عهده داشت.

* تمرین تیم ملی پس از 85 دقیقه به پایان رسید و بازیکنان با گرم کردن بدن‌هایشان به کار خود پایان دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها