کد خبر: ۲۷۸۱۷۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۳ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،به نقل از ایسنا، رضا رهقی در مورد آخرین برنامه‌های تیم فوتبال پیکان برای تعطیلات 50 روزه لیگ اظهار کرد: تا روز پنجشنبه تمرینات پیکان تعطیل است و مشغول برنامه‌ریزی یک اردوی خارجی هستیم. دنبال برگزاری یک اردو در ناحیه گرمسیر هستیم و فعلا دوبی، آنتالیا و کیش را مدنظر قرار داده‌ایم و منتظر نظر هیات مدیره در این رابطه هستیم.

سرپرست تیم فوتبال پیکان با بیان این که در طول این تعطیلات تمرینات خود را به صورت مستمر پیگیری می‌کنیم، خاطر نشان کرد: به جز روزهای تعطیل مابقی روزها را تمرین می‌کنیم. البته این تعطیلات با توجه به تغییر و تحولاتی که در تیم داشتیم به سود ما تمام می‌شود.

رهقی افزود: برای نیم فصل دوم به دنبال جذب چند بازیکن هستیم که از میان آنها می‌توان به کاوه رضایی اشاره کرد. البته برای جذب خلعتبری هم دست به کار شدیم که سپاهان با حضور این بازیکن در پیکان موافقت نکرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا با از میان بازیکنان پرسپولیس و استقلال کسی را مدنظر قرار داده‌اند نیز گفت: نه! به دنبال جذب بازیکنی از تیم‌های پرسپولیس و استقلال نیستیم. ما بیشتر در خط ها‌فبک و فوروارد نیاز به بازیکن داریم و حداقل چهار تا پنج بازیکن را جذب خواهیم کرد.

رهقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دعوت نشدن بازیکنی از پیکان به تیم ملی نیز گفت: در خط دفاعی و البته دروازه‌بان می‌توانستیم شاهد حضور بازیکنی در تیم ملی باشیم. محمد نصرتی و مهدی رحمتی دو بازیکنی بودند که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتند. واقعا جای مهدی رحمتی در تیم ملی خالی است. او در حال حاضر آماده‌ترین دروازه‌بان ایران است. عملکرد رحمتی در طول این 17 هفته‌ نشان دهنده آمادگی اوست.

او در پایان برای تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت کرد و گفت: رسیدن به مقام قهرمانی تقریبا دور از انتظار است ولی امیدوارم حداقل بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها