کد خبر: ۲۷۷۸۲۱
زمان انتشار: ۲۲:۲۰     ۲۰ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،آهی در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: برای برد آمده بودیم اما مساوی کردیم. نیم فصل دوم هم این نتایج را جبران می‌ کنیم ولی برای اینکه نتیجه بگیریم صددرصد به 3مهره دیگر احتیاج داریم. ما نیمه دوم موقعیت زیاد داشتیم اما همه بازیکنان صبا دفاع می‌ کردند و توپ ما قبل اینکه به دروازه آنها برسد به یکی از بازیکنانشان برخورد می‌ کرد.

او در مورد پاس گلش ادامه داد: توپ من به تیرک برخورد کرد و جلوی پای یوسفی افتاد و منجر به تکگل ما شد مدافع ملوان در مورد حضور کریمی در ملوان نظرش را اینگونه بیان کرد: آقای کریمی کارش را بلد است در فاصله یک روز تا بازی آقا فیروز نتوانست برنامه و طرح خاصش را برای پیروزی تیم پیاده کند. این 50 روز تعطیلات فرصت خوبی است تا مربی به شناخت کاملی برسد او خارج از تاکتیک حرف نمی‌ زند.

ملوان در مورد اینکه ملوان خیلی وقت است موفق به برد نشد در آخر افزود: تیممان وارد بحران شده اگر روال عادی خودمان را داشتیم می‌ توانستیم این دو بازی اخیر را خیلی راحت ببریم ما باور نداریم که نمی‌ توانیم ببریم. امیدوارم این بدشانسی ها تمام شود و ما هم به خودباوری برسیم. من حالا خودم هم جزو این تیم هستم. انگار نمی‌ توانیم نتیجه را حفظ کنیم. یکی از دلایلی هم که می‌ گویم باید بازیکن بگیریم به این خاطر است که بازیکنان جدید روحیه جدیدی هم به تیم می‌ دهند چون اصلا به اینکه تیم نتیجه نگرفته فکر نمی‌ کنند برای همین تفکراتشان متفاوت است می‌ توانند کمک کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها