کد خبر: ۲۷۷۸۲۰
زمان انتشار: ۲۲:۲۰     ۲۰ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،مرادمند در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: گل زودهنگامی که ما زدیم باعث شد تیم حریف استرس بگیرد، گل دوم را هم با فاصله چند دقیقه بعد از آن به ثمر رساندیم. با این برد خوشحالی به استقبال تعطیلات می‌ رویم.

او در مورد اولین گلش برای سپاهان ادامه داد: یک اتفاق خیلی خوب برای من است خوشحالم که برای تیم بزرگ سپاهان گل زدم و دل مردم اصفهان را شاد کنم.

وقتی از این بازیکن سوال شد با جدایی 2 مدافعشان متضرر شده اند پاسخ داد: باشگاه سپاهان بزرگ است و حتی با وجود جدایی حمودی و خلیل‌زاده متضرر نشده ایم و همه دارند کار خودشان را انجام می‌ دهند. انشاالله که کبا سربازان برخورد صمیمانه تری داشته باشند چون اگر بازیکنانی چون حمودی، عشوری و ... بازی کنند. آینده فوتبال ما دچار ضرر می‌ شود.

او در مورد صدرنشینی موقت در جدول نظرش را اینگونه بیان کرد: می‌ توانستیم با اقتدار صدرنشین شویم. اما آن گلی که خوردیم خیلی اعصابمان را خرد کرد. انشاالله در بقیه بازی ها بهتر می‌ شویم و بیشتر حواسمان را جمع می‌ می‌ کنیم.

مدافع سپاهان در مورد وضعیت تیم‌ملی امید ادامه داد: امیدوارم هر چه سریع تر برای تیم‌ملی تصمیم بگیرند. با آمدن آقای کاشانی نگرش و تفکرات ما عوض شد چون قبلش نتایج خوبی نگرفته بودیم. 40 سال است که به المپیک نرفته ایم انشاالله تکلیفمان روشن شود و بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

مرادمند در پایان افزود: حرف هایی که در مورد کرانچار می‌ زنند درست نیست او مربی خیلی بزرگی بود اگر می‌خواستند او کار نکند بهتر بود از بعد فنی به این مساله نگاه می‌ کردند نه که این حرف های زشت را راجع به چنین شخصیت بزرگی بزنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها