کد خبر: ۲۷۷۰۴
زمان انتشار: ۱۷:۴۰     ۰۱ آذر ۱۳۹۰
رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی به مناسبت هفته بسیج، تاکید کرد: امروز مسلمانان آزاده با تاسی به فرهنگ بسیج در میادین نبرد با استبداد و استعمار، مسیر تاریخ اسلام و جهان را به‌سوی ظهور حضرت بقیة‌الله‌الاعظم ارواحنافداه هدایت کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، متن پیام آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج که به نمایندگی از خبرگان ملت صادر شده و نسخه‌ای از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته است، به شرح ذیل است:

ملت آگاه و شجاع ایران

بسیج مستضعفان به فرمان نورانی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی تاسیس یافت تا میقاتی برای پابرهنگان و تربیت یافتگان اسلام ناب محمدی (ص) باشد.

بسیج با پیروزی انقلاب یک نهال نو پا بود اما امروز شجره طبیه و درخت تناور و پرثمری شده که شکوفه‌های بهاری آن را در بیداری اسلامی جهان اسلام به درستی می‌توان به تماشا نشست.

بسیج مدرسه پاکان بی‌ نام و نشانی است که تنها خدا را اراده کرده‌اند و در حمایت و نصرت ولی خدا از بذل جان و مال و آبرو دریغ ندارند.

بسیج نماد ایثار و اخلاص و فداکاری و عشق به اسلام است و یکی از برکات الهی نظام همانا تشکیل بسیج مستضعفان است؛ امام خمینی (ره) در آغاز شکل‌گیری بسیج فرمودند "امیدواریم بسیج روزی الگوی تمام مستضعفین جهان و ملت‌های جهان شود."

امروز این آرزوی امام (ره) تحقق یافته و مسلمانان آزاده و پاکباخته با تاسی به فرهنگ بسیج در میادین نبرد با استبداد داخلی و استعمار خارجی در جوامع خود کاری کارستان کرده و مسیر تاریخ اسلام و جهان را به سمت ظهور حضرت بقیة‌الله‌الاعظم ارواحنافداه هدایت کردند.

امروز بحمدالله روحیه بسیجی در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و فناوری نمود دارد و این نشان می‌دهد راهی که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی برای سعادت ملت بزرگ ایران ارائه کردند، به‌درستی طی می‌شود.

امروز بسیج مستضعفان به‌عنوان بازوی ستبر انقلاب در کنار سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و سایر نیروهای مسلح از پایه‌های محکم امنیت و آرامش نظام و انقلاب است؛ امنیتی که پشتوانه اصلی‌ آن مردم و در پیشاپیش آن بسیجیان جان بر کف انقلاب‌اند.

آمریکا و غرب با بیداری اسلامی در منطقه و نیز اوج‌گیری جنبش ضدسرمایه‌داری در جوامع خود به پریشان‌گویی افتاده‌اند و هر از چندی خشم و نگرانی خود را از قدرت‌یابی سپاه و بسیج مستضعفان اعلام می‌کنند؛ ما از زبان ملت و از زبان شهید مظلوم انقلاب آیت‌الله بهشتی به دشمنان اسلام به ویژه آمریکا می‌گوییم "از ما عصبانی‌ باش و از این عصبانیت بمیر."

اینجانب به نمایندگی از خبرگان ملت، هفته بسیج مستضعفان را به ملت ایران و بسیجیان پاک و بی‌ادعا تبریک می‌گویم و شهادت دانشمند برجسته و پارسا سردار حسن تهرانی‌مقدم و دیگر شهدای غدیر سپاه پاسداران را به محضر فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و دیگر همرزمان این سردار شهید و خانواده‌های گرانقدرشان تسلیت عرض می‌‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها