کد خبر: ۲۷۶۹۸۵
زمان انتشار: ۲۳:۴۲     ۱۷ آذر ۱۳۹۳

کمالوند در مورد شرایط گسترش به "ورزش سه" گفت: الحمدالله شرایطمان خوب است و اگر دو، سه بازیکنانمان را در اختیار داشتیم بهتر هم می‌ شد. متاسفانه ما 2، 3 تا از بچه هایمان را در پست دفاع در بازی با استقلال‌خوزستان در اختیار نداشتیم. اگر آنها برسند چهره واقعی تیم بیشتر مشخص می‌ شود.

او در مورد تساوی مقابل استقلال‌خوزستان ادامه داد: اول از همه بگویم که در این بازی باید یک پنالتی به سود ما گرفته و یک بازیکن آنها اخراج می‌ شد و قطعا در برنامه نود امشب این مساله مشخص می‌ شود. ما عادت نداریم به داوری اعتراض کنیم چون انسان جایزالخطاست اما به هر صورت اشتباهات نباید به نوعی باشد که به تیم ضربه بزند. تازه موقعی پنالتی گرفته نشد که ما صفر ـ یک جلو بودیم و اگر این پنالتی گرفته می‌ شد همه چیز فرق می‌ کرد.

سرمربی گسترش در مورد جدایی بازیکن نشان برای نیمه فصل دوم اضافه کرد: به غیر از لوپز که بعد از بازی با سپاهان قراردادش را فسخ می‌ کند هیچ کدام از بازیکنانمان قرار نیست جدا شوند. از باشگاه های دیگر هم تقاضا می‌ کنم به بازیکنان ما زنگ نزنند و تمرکزشان را به هم نریزند چون اگر ادامه پیدا کند مجبور می‌ شوم شخصا به کمیته انضباطی شکایت کنم. ما وقتی خودمان بازیکن می‌ خواهیم به باشگاه مورد نظر نامه می‌ زنیم مثل کاری که در قبال محمد نصرتی انجام دادیم متقابلا بقیه هم باید همین کار را انجام دهند.

او در مورد بازیکنان جدیدش یعنی پیمنتا و ابراهیمی نظرش را اینگونه بیان کرد: این دو در اولین دیدار عالی کار کردند قطعا در ادامه بهتر هم می‌ شوند با گذرزمان و رسیدن مصدومانمان همه چیز بهتر می‌ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها