کد خبر: ۲۷۶۹۸۴
زمان انتشار: ۲۳:۴۲     ۱۷ آذر ۱۳۹۳
به گزارش روزنامه گل، درخشان که از مدت‌ها پیش می‌شنید تا بازی داربی فرصت دارد و اگر داربی را ببازد باید قید پرسپولیس را بزند، داربی را به هر نحوی که بود با پیروزی پشت‌سر گذاشت و گمان می‌رفت که در حاشیه امنیت قرار بگیرد. اما سیاسی چند ساعت قبل از بازداشتش و در حالی که پرسپولیس از جام حذفی اوت شده بود، مصاحبه‌ای کرد که عجیب بود. از آنجایی که هواداران پرسپولیس به نشانه اعتراض دایی را تشویق کردند، سیاسی اعلام کرد مربی که مردم او را نمی‌خواهند، خودش باید برود!

هرچند که با توجه به بحث زندانی شدن سیاسی پروسه برکناری درخشان یکی، دو روزی به تعویق افتاد ولی صحبت‌های جعفر کاشانی و نزدیکان پرسپولیس باعث شد تا بالاخره نام سرمربی موردنظر پرسپولیسی‌ها فاش شود.

از آنجایی که پرسپولیس دچار حاشیه و بی‌نظمی زیادی است، مدیران باشگاه به دنبال بهترین گزینه هستند و در این راه به نام «فرهاد کاظمی» رسیده‌اند. هرچند که خیلی‌ها گمان می‌کردند در صورت برکناری درخشان، مدیرعامل سرخ‌ها به سراغ حمید استیلی می‌رود ولی حالا شرایط به گونه‌ای دیگری است و فرهاد کاظمی به گزینه نیمکت‌ سرخ‌ها تبدیل شده است. هرچند این اولین مذاکره سرخها با گزینه های چانشینی درخشان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها