کد خبر: ۲۷۶۵۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۱۶ آذر ۱۳۹۳

به گزارش پايگاه 598 به نقل از فيفا دي؛ باشگاه ملوان سرانجام تصمیم خود را گرفت و سرمربیگری اش را به فیروز کریمی سپرد. فیروز انتخاب مدیرانی است که گویا فعلا پولی در بساط ندارند و به همین دلیل تصمیم گرفتند با فیروز کریمی که شایعه شده پول چندانی از ملوان نخواسته و گفته دستمزدش را تنها در صورت بقای ملوان می گیرد، کار کنند.

یک انتخاب برای ملوان خداداد عزیزی بود که پول زیادی می خواست و خواهان پرداخت مطالبات بازیکنان ملوان شده بود. انتخاب دیگر فرهاد کاظمی بود که او هم شرط و شروط خاص خود را داشت. کنار این ها یک نفر هم پیشنهاد داده بود برای خوشایند مردم انزلی تیم را به ممی (احمدزاده) بسپارید اما شرایط فیروز کریمی بیشتر به دل مدیرانی که رفتارشان همه را یاد جیب خالی و پز عالی می اندازد، نشست.

حالا از امروز فیروز سرمربی ملوان است. روز از نو، فیروز از نو… کریمی فصل قبل ذوب آهن را از سقوط نجات داد و حالا به انزلی رفته تا تجربیات خود را به کار بگیرد و ملوان غرق شده در مرداب را نجات بدهد.

ملوان پیش از فیروز، فصل را با نصرت ایراندوست شروع کرد و راه نیمه کاره را با میسیلوویچ ادامه داد. راهی که به بن بست ختم شد تا فیروز بیاید. کریمی حالا به جغرافیای لیگ برتر برگشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها