کد خبر: ۲۷۶۳۲۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
مارک بارترا ستاره جوان بارسا که اغلب در دفاع مرکزي از او استفاده مي شود در مصاحبه اي اعتراف کرد که از بازي در اين پست خيلي لذت نمي برد.
به گزارش 598،بارترا در آستانه بازی بارسلونا در مقابل اسپانیول که فردا در نوکمپ برگزار خواهد شد در یک نشست خبری شرکت کرد. او در این نشست در مورد دربی بارسلون و شرایط فعلی خودش گفت:" من از زمان حضورم در تیم های پایه ای بارسا، بارها مقابل اسپانیول قرار گرفته ام و همیشه هم دوست داشتم این تیم را شکست دهیم. پیروز شدن در دربی ها مهم است و ما به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم."

بارترا در ادامه افزود:" وظیفه من این است که در تمرینات بهترین عملکردم را ارائه دهم و همیشه آماده باشم. اگر اینگونه باشد هر زمان که سر مربی از من در مسابقات اسفاده کند می توانم بهترین بازی هایم را انجام دهم و او را از خودم راضی کنم. زمانیکه انریکه مربی تیم دوم بارسا بود، از من در کناره های زمین استفاده می کرد و از این مساله راضی بودم اما در حال حاضر از من در پست دفاع مرکزی استفاده می شود. مشکلی از این بابت وجود ندارد و هر جا که سرمربی صلاح بداند بازی خواهم کرد اما از بازی در کناره ها بیشتر لذت می برم."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها