کد خبر: ۲۷۵۷۲۴
زمان انتشار: ۲۱:۱۸     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
بيژن ذوالفقارنسب عضو سابق تيم هاي ملي اميد و بزرگسالان کشورمان که در جام‌جهاني 98 به عنوان مربي و در المپيک 1976 مونترال به عنوان بازيکن حاضر بوده ديدگاه هاي جالبي درباره سرمربي تيم‌ملي اميد دارد.
 به گزارش "ورزش سه"، ذوالفقارنسب درباره انتخاب احتمالی کرانچار می‌گوید: کرانچار یک مربی خوب است. اگر شرایط کار در این عرصه فراهم باشد، کرانچار مربی خوبی است و شرایط کار در ایران را هم دارد اما مشکل از جای دیگری بروز می‌ کند.

ذوالفقارنسب درباره مشکلی که احتمالا بروز می‌ کند گفت: برای موفقیت در تیم امید، این تیم باید با تیم‌ملی بزرگسالان رابطه بسیار خوبی داشته باشد، یعنی رابطه کرانچار باید با کی‌روش عالی باشد تا کنار هم به راحتی کار کنند اما متاسفانه این 2 آنقدر با هم بد هستند که چشم دیدن همدیگر را ندارند، بنابراین با تمام علاقه ام به کرانچار باید بگویم که استفاده از او به دلیلی که گفتم پول دور ریختن است!

ذوالفقارنسب از گذشته یاد کرده و می‌ گوید: یکی از دلایل موفقیت فوتبال ملی در دهه 50 این بود که مهاجرانی سرمربی جوانان عضو کادرفنی بزرگسالان بود که دستیار اوفارل در این تیم بود و البته بعدها خودش سرمربی شد اما تا وقتی در جوانان بود بازیکنان خودشان را می‌ کشتند تا خود را به حشمت نشان دهند و به تیم‌ملی بزرگسالان بیایند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها