کد خبر: ۲۷۵۷۱۲
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
منچستريونايتد شب گذشته موفق شد تا با نتيجه 2-1 بر استوک غلبه کند. اين چهارمين برد متوالي شاگردان لوئيس فان خال بود.
به گزارش "ورزش سه"، دقایق انتهایی بازی به نحوی پیش می رفت که هر لحظه ممکن بود تا استوک به گل تساوی دست یابد. اگر درخشش دخیا و اشلی یانگ نبود، بطور حتم این اتفاق رخ می داد.

لوئیس فان خال در انتهای این بازی نفسگیر به "اسکای اسپورتس" گفت:" در نیمه اول ما خیلی هجومی کار نکردیم و از شکل بازی تیمم راضی نبودم. اما در نیمه دوم بهتر شدیم و گل برتری را زدیم. در این نیمه شانس های گلزنی خوبی خلق کردیم. هرچند که به اندازه کافی گل نزدیم. آنها پیتر کراوچ را در انتهای بازی به زمین آوردند تا از توپ های باند استفاده کند. شانس با ما یار بود که موفق به زدن گل مساوی نشدند. بازی می توانست اینقدر حساس نشود اگر ما فاصله خوبی ایجاد می کردیم.در مجموع از اینکه پیروزی را حفظ کردیم بسیار خوشحالم."

سرمربی هلندی شیاطین سرخ که در هفته های ابتدایی حضور در یونایتد، زیر انتقادات شدیدی قرار داشت حالا به ساحل امنی رسیده است. فان خال در ادامه افزود:" من مربی دیوانه ای هستم چرا که همیشه شکل بازی تیم، برایم از نتیجه مهم تر است. ما مقابل استوک خوب بازی کردیم هرچند که معتقدم از این هم می توانیم بهتر باشیم.این چهارمین برد متوالی ما بود که در نوع خود بسیار مهم است. در هر بازی بخاطر مصدومانی که داریم، مجبورم ترکیب تیم را عوض کنم با این حال نمی خواهم در مورد مشکلات مصدومیت بیشتر از این صحبت کنم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها