کد خبر: ۲۷۵۶۷۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
عبدالصمد مرفاوي بازيکن سابق تيم‌ملي در بازي فردا مقابل سپاهان اولين تجربه سرمربيگري با پيراهن پيکان را پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش "ورزش سه" مرفاوی که در هفته گذشته قراداد خود را با صبا فسخ کرد در نشست مطبوعاتی امروز، در همین باره صحبت کرد:

سپاهان قابل احترام است

جا دارد از آقای ابراهیم‌زاده که مسوولیت فنی تیم پیکان را داشتند تشکر کنم. من از روز جمعه کار خودم را در پیکان آغاز کردم و فردا مقابل تیمی بازی داریم به اسم سپاهان که تیم خوب و قابل احترامی است. ما شرایط خوبی داریم و قصد داریم در دور برگشت نتایج خوبی بگیریم.

من به پیکان تعلق دارم

دوست ندارم در مورد صبا بیشتر از این ها صحبت کنم چون از این به بعد به پیکان تعلق دارم. ما 6، 7 ماه زحمات زیادی برای صبا کشیدیم و آنها با مصاحبه هایشان جواب زحمات ما را دادند، ما خیلی مردانه و از خودگذشته بودیم و خیلی مردانه از این تیم جدا شدیم و امیدوارم که در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیرند.

لیست مازاد نداریم

برای نیم فصل دوم به دنبال جذب بازیکن هستیم و من دوست ندارم اسمی از لیست مازاد بیاورم چون فوتبال حرفه ای است و هر کس که شرایط خوبی نداشته باشد از تیم ما جدا می‌ شود.

با تمام وجود کار می‌ کنم

فوتبال همه جایش ریسک است و فوتبال بازی کردن کار آسانی نیست. نیاز به کار و سختی دارد و من با تمام وجودم در تیم پیکان کار می‌ کنم، کار بسیار سختی است انشاالله به لطف خدا و همت مسوولین تیم عنوان خوبی به دست می‌ آورد.

داخل تیم دعوا نداریم

نمی‌ توانم به مبارزه فکر کنم، ما به دنبال صمیمیت و یکدلی هستیم. من مربی و بازیکن باید رابطه دوستانه و برادرانه داشته باشیم و اگر قرار است مبارزه کنیم، با کسی جنگ داشته باشیم در داخل مستطیل سبز است و مبارزه در داخل زمین به وجود می‌ آید. در این راه به کمک بازیکنان بزرگ، همدل و صمیمی نیاز است که از لحاظ اخلاقی به هدفی که داریم برسیم و هماهنگ شویم تا موفق باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها