کد خبر: ۲۷۵۳۵۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۲     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
بازيکن تيم گسترش فولاد تبريز گفت: ديدار با استقلال خوزستان همانند بازي راه‌آهن يک بازي حساس است و چون امتيازات دو تيم به هم نزديک است، يک بازي 6 امتيازي محسوب مي‌شود.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، امید نظامی پور درباره برد تیمش مقابل راه‌آهن اظهار داشت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شاکریم که توانستیم بدون گل خورده سه امتیاز با ارزش به دست آوریم.

وی افزود: با این سه امتیاز جهش خوبی را در جدول داشته و شرایطمان بهتر شد، همچنین خودمان را از پایین جدول بالا کشیدیم و امیدواریم به روند رو به رشد خود در بازی‌های آینده نیز ادامه دهیم.

بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص بازی هفته آینده تیمش مقابل استقلال صنعتی خوزستان گفت: این دیدار نیز همانند بازی راه‌آهن یک بازی حساس است و چون امتیازات دو تیم به هم نزدیک است، یک بازی 6 امتیازی محسوب می‌شود که ما امیدواریم با برد در آن بازی نیز ازلحاظ روحی و هم ازلحاظ امتیازات شرایطمان را بهتر کنیم.

وی تصریح کرد: کادر فنی اطلاعات تقریباً کاملی را درباره تیم حریف در اختیار ما قرار داده و برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و در صورت برد در این دیدار می‌توانیم تا چند رتبه در جدول صعود کنیم.

نظامی پور درباره تأثیر تفکرات فراز کمالوند بر روی بازیکنان تیم گفت: در هر تیمی تغییر کادر فنی یک تحول محسوب می‌شود که این دگرگونی چند وقت پیش به تیم ما واردشده است.

وی تأکید کرد: خدا را شاکریم که این تغییرات مثبت بوده، به‌طوری‌که ما در دو بازی آخرمان توانستیم 4 امتیاز را به دست آوریم و امیدواریم به روند رو به رشدمان ادامه دهیم.

بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص نقل و انتقالات تیمش در نیم‌فصل تصریح کرد: در نیم‌فصل تا به اینجا بازیکنان توانمند و بسیار خوبی به تیم اضافه‌شده‌اند. بازیکنانی که در تیم‌های بزرگ و خوبی سابقه بازی دارند و مطمئناً به تیم کمک بسیاری می کنند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها