کد خبر: ۲۷۵۳۴۶
زمان انتشار: ۲۱:۳۸     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
ميرشاد ماجدي سرپرست استقلال در مقابل در گيري لفظي صادقي با فروزان که تمام دوربين ها آن را پوشش دادند، معتقد است که خستگي بازي باعث شده بود تا اين دو بازيکنان با صداي بلند با هم حرف مي زدند.
به گزارش پایگاه 598،ماجدی در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: «من درگیری صادقی و فروزان را تکذیب می کنم. هیچ در گیری وجود نداشته، فقط چون آخر بازی بود و بازیکنان هم خسته بود کمی صدایشان بلندتر از حد معمول بود!»

ماجدی ادامه داد« در استقلال فشار روی همه خیلی زیاد است. واقعیت این است که حاشیه ها در تیمی مثل استقلال بزرگ است. اینطور نیست که با بردش همه بخندند و با باختش فقط گریه کنند و تمام شود. تیم های بزرگ نیازمند مدیریتی است که بتواند این حاشیه ها را اداره کند.»

ماجدی در پاسخ به این سوال که با وجود برد استقلال عده ای از هواداران علیه این تیم شعار دادند، گفت:« نکته خنده دار همین جا است که در روزی که تیم برده دوستان یک سری شعارهایی دادند که نباید می دادند. به عقیده من افرادی که شعار می دهند، هواداران استقلال نیستند. در حال حاضر تیم ما به حمایت نیاز دارد و ما نباید با حرفها و شعارهایمان دل بازیکنان را به درد بیاوریم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها