کد خبر: ۲۷۵۳۳۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۶     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
رسول خوروش سرپرست تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در يادداشتي، مطالبي را راجع به کاپيتان محرم نويد کيا به نگارش در آورده است.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه خبری سپاهان، این یادداشت را با هم می خوانیم:

موضوعی که باعث شد این مطلب را بنویسم برخی سخنان و مطالب غیر منصفانه ای بود که در مورد کاپیتان محبوب تیم مان گفته شده است.

سالهاست محرم نوید کیا را می شناسم به تعصب و عشق او به سپاهان و اصفهان واقفم. محرم در همه ابعاد این عشق را ثابت کرده است. در روزهایی که با وجود درد و ناراحتی تیم خود را تنها نگذاشت و همیشه ستون و نقطه قوت تیم بوده است.

همیشه وقتی کاپیتان در زمین باشد چه محرم آماده و چه محرم به دور از آمادگی برای همه ما دلگرمی است که وجودش می تواند یک حرکت رو به جلو برای بازیکنان باشد. اگر هم که در آمادگی به سر برد که موضوع چیز دیگریست و می تواند یک تضمین بزرگ برای پیروزی تیم محبوبش باشد.

بی جهت نیست که اکثریت مطلق سپاهانی ها محرم را در دوست دارند و اون بدون شک چهره محبوب شهرمان است. چرا که نه فقط در گفتار بلکه در میادین نیز تعصب او را دیده اند و همه واقف اند که کاپیتان مان چه نقش غیر قابل انکاری در کسب ۸ جام حذفی و لیگ برتر برای سپاهان در ده سال اخیر داشته است.

این روزها که محرم بار دیگر با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند نجواهای ناجوانمردانه از سوی بدخواهان سپاهان به گوش می رسد و برخی ها بی شرمانه با مطالبی دروغ و بهت آور قرارداد محرم را زیر سئوال می برند.

واقعا خنده دار است. کسانی که این حرف ها را مطرح می کنند و می خواهند اینگونه به سپاهان و کاپیتان ضربه بزنند خیلی چیزها را نمی دانند.

همیشه محرم قرارداد سفید با باشگاه امضاء کرده و هیچگاه بحث مالی با سپاهان مطرح نکرده و مکررا هم این موضوع را به باشگاه گفته است که به اندازه حضورش در میادین مبلغی از قراردادش را دریافت می کند.

بسیاری از سال ها و همچون سال گذشته نیز درصد قابل توجهی از مبلغ دریافتی قرارداد خود را به باشگاه عودت داد و معتقد بود که به همان اندازه که بازی کرده و در آمادگی به سر می برده مستحق دریافت است.

همه آنانی که به باشگاه نزدیک هستند از واقعیت ها خبر دارند و می دانند که محرم نوید کیا هیچگاه بحث مالی با سپاهان نداشته و همیشه نیز نسبت به مبلغ قراردادی که باشگاه به او پیشنهاد داده مبلغ کمتری را به درخواست خود دریافت کرده است و بارها نشان داده برای مال دنیا هیچ ارزشی قائل نیست.

بهتر است موضوع دیگری را برای به چالش کشیدن کاپیتان مان و سپاهان انتخاب کنید. چرا که این مسئله ای که اخیر مطرح شده نه در باور دوستداران سپاهان می گنجد و نه یک بار اتفاق افتاده که بخواهند به آن استناد کنند.

محرم و سپاهان دو نام جدا ناپذیرند و هرحرکت و شایعه ای که بخواهد به رابطه این دو به هر شکل ممکن خدشه وارد کند محکوم به شکست است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها