کد خبر: ۲۷۵۱۴۵
زمان انتشار: ۲۲:۲۹     ۱۰ آذر ۱۳۹۳
متقاضیان معترض به افزایش قیمت ۱۲ میلیون تومانی فاز ۱۱ مسکن مهر در شهر پردیس امروز در روز مجلس مقابل ساختمان بهارستان حاضر شده و اعلام کردند توان پرداخت مبلغ بیشتر را نداریم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ؛ امروز متقاضیان معترض به افزایش قیمت مسکن مهر در شهر پردیس در حالی مقابل ساختمان بهارستان تجمع کردند که متفق‌القول اعتقاد داشتند افزایش قیمت‌ها به هیچ‌وجه در راستای دستورالعمل شماره 3 نیست.

معترضان در مقابل مجلس پلاکاردهایی در دست داشتند که عباراتی چون «مسکن بی‌مهری» و «روحانی حمایت» نوشته شده بود، در پلاکارد دیگری که در دست متقاضیان معترضان بود،نوشته شده بود: «دولت مکلف است تعهدات دولت قبلی را اجرا کند».

«نماینده ما باشید نه انبوه‌سازان»، «مسکن مهر به نام ما، به کام دلالان» و «بی‌مهری به مسکن مهر آتشی به جان متقاضیان» نیز جملاتی بود که در دست حاضران که تعدادشان به 40 نفر می‌رسید، دیده می‌شد.

بر اساس این گزارش متقاضیان فاز 5، فاز 8 و فاز 11 با اظهار نارضایتی از افزایش قیمت‌ها عنوان می‌کردند که توان پرداخت بیشتر و خارج از قرارداد را نداریم.

آنها می گفتند:چرا باید افزایش 3 باره قیمت ها را در سال شاهد باشیم، اما توان سرعت ساخت 3 طبقه در سال را از سوی دولت نبینیم.

ابوالفضل تهرانی که متقاضی فاز 8 شهر پردیس بود، گفت: تاکنون 38 میلیون تومان واریز کرده‌ام، اما به تازگی می‌گویند که باید 30 میلیون تومان دیگر هم بدهید.

او این موضوع را در حالی مطرح می کرد که افزایش قیمتها جز برای فاز ۱۱ که ۱۲ میلیون است، تکذیب شده است.

وی افزود: مگر ساخت یک واحد مسکونی بدون محاسبه زمین چه میزان هزینه دارد که این مبالغ از متقاضیان درخواست می‌شود.

مجید ابراهیمی متقاضی فاز 8 نیز گفت: در حال حاضر موجودی حساب بنده برای مسکن مهر 41 میلیون تومان است اما باز هم از بنده خواسته‌اند که پول واریز کنم.

علیرضا یار متقاضی فاز 11 نیز گفت: دو سال پیش موجودی بنده در مسکن مهر 25 میلیون تومان بود که با احتساب سود آن موجودی بنده 28 میلیون تومان شده است.

وی افزود: حال با احتساب اینکه باید 12 میلیون تومان واریز کنیم و اتفاقاً این مبلغ جدا از دستورالعمل شماره 3 است نشان‌دهنده این است که حالا حالاها باید شاهد افزایش قیمت‌ها باشیم.

با بالاگرفتن اعتراض متقاضیان معترض مسکن مهر محمدرضا رضایی عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم جهرم به میان معترضان آمد و گفت: آنچه مهم است این است که باید با آرامش اعتراض خود را به گوش نماینده شهر خود برسانید.

وی افزود: یکی از بحث‌های ما این است که باید دولت جدید هم طبق قرارداد دولت قبلی کار را پیش ببرد، چرا که 2 میلیون نفر درگیر واحدهای مسکونی مهر هستند.

وی تأکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند باید هر چه زودتر تکلیف واحدهای مسکن مهر روشن شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها