کد خبر: ۲۷۵۰۶۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۱۰ آذر ۱۳۹۳
دروازه‌بان صباي‌قم از مسئولان تيمش خواست تا هرچه سريع‌تر وضعيت سرمربي اين تيم را مشخص کنند.
به گزارش پایگاه 598،مهرداد طهماسبی پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن به "ورزش سه" گفت: بازی بدی انجام ندادیم و بچه‌ها خوب بازی کردند اما در گل‌هایی که خوردیم تمرکزمان را ازدست داده بودیم.

او تاکید دارد این بازی بی‌برنامه نبوده‌اند و می‌گوید: ذوب‌آهنی‌ها کاری نکردند و هر توپی که دست‌شان می‌آمد بازی مستقیم انجام می‌دادند و اگر گل‌های‌شان را ببینید از شروع مجدد و همچنین اشتباه من در گل آخر بود. آن لحظه رفته بودم ضربه ایستگاهی را بزنم و پر تعداد حمله کنیم که متاسفانه شروع خوبی نداشتم و از اشتباه من آن‌ها در ضد حمله گلزنی کردند.

طهماسبی در خصوص درگیری که بعد از بازی اتفاق افتاد، اظهار داشت: چیز خاصی نبود و تمام شد و رفت. بازیکن ذوب هم آمد از ما معذرت‌خواهی کرد. کارش غیرقانونی نبود اما صورت خوشی نداشت که بعد از برد گوشه زمین روپایی بزند چون بچه‌های ما احساس کردند حرکت تحقیر آمیزی انجام می‌دهد. آن‌ها فوتبال را بردند و مبارک‌شان باشد.

دروازه‌بان صبا یاد آور شد: ان‌شاالله مسئولین هرچه زودتر تصمیم‌گیری کنند تا وضعیت سرمربی تیم مشخص شود تا بیشتر از این اتفاقی برای تیم نیافتد. احساس می‌کنم شاید یک مقدار بی نظم بودیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها