کد خبر: ۲۷۴۶۶۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۰۹ آذر ۱۳۹۳
لوئيس فان خال، سرمربي منچستريونايتد، با ستايش از وين روني، کاپيتان تيمش، تاکيد کرد که اين بازيکن مي تواند هميشه از حضورش در ترکيب اصلي شياطين سرخ مطمئن باشد.
به گزارش "ورزش سه"، رونی در 16 دیداری که این فصل برای منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس انجام داد، 11 گل به ثمر رساند و نقش مهمی در احیای شیاطین سرخ، بعد از فصل فاجعه بار قبل، داشت.
فان خال معتقد است که می تواند به رونی کمک کند تا نمایش های بهتری هم داشته باشد. او به خبرنگاران گفت:" قبل از اینکه به اینجا بیایم، چیزهایی در مورد رونی شنیده بودم. اما از روزی که به اینجا آمدم، او رونی ای نبود که بقیه می گفتند.
به نظر من، او یک الگوی کامل از نظر تمرین کردن است. او به سطح مشخصی رسیده است. فکر می کنم او همیشه در تیم من حضور خواهد داشت. البته اگر بد بازی کند، من می توانم او را تغییر بدهم. او اکنون کاپیتان تیم من است. او کسی است که می تواند الگوی بقیه بازیکنان باشد.
من خیلی راضی هستم. احساس می کنم او با فوتبال زندگی می کند و کاپیتان منچستریونایتد بودن را دوست دارد. البته کاپیتان انگلیس بودن هم به او کمک کرد تا کاپیتان بهتری برای منچستریونایتد باشد. او باتجربه تر شده است. باید به همه یادآوری کنم که من بودم که او به عنوان کاپیتان اول انتخاب کنم و روی هاجسون هم به توصیه من عمل کرد. من می توانم هر بازیکنی را به بازیکن بهتری تبدیل کنم. متاسفم که مغرورانه صحبت می کنم اما می توانم این کار را بکنم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها