کد خبر: ۲۷۴۳۸۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
اتلتيکو مادريد فردا در ويسنته کالدرون بايد به مصاف دپورتيوو لاکرونيا برود در حاليکه شايعات جدايي ديگو سيمئونه در پايان فصل، مدتي است که بيشتر از هميشه به گوش مي رسد.
به گزارش "ورزش سه"، بسیاری اطمینان دارند که این فصل، آخرین فصل حضور سیمئونه در اتلتیکو مادرید است و او به احتمال فراوان، اسپانیا را به مقصد ایتالیا یا انگلستان ترک خواهد کرد. مساله ای که روز گذشته با واکنش تند "انریکه سرزو"، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید روبرو شد:" نمی دانم چرا همه در مورد جدایی سیمئونه سوال می کنند؟ چرا کسی در مورد حضور طولانی مدت او صحبت نمی کند؟ او قراردادی بلندمدت با ما دارد و از حضور در اتلتیکو خوشحال است. مگر اینکه شما دوست داشته باشید سیمئونه اتلتی را ترک کند."

ال چولو امروز در نشست خبری بازی با لاکرونیا، در پاسخ به سوالی در مورد احتمال جدائیش از اتلتیکو گفت:" جدایی از اتلتیکو؟ من در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می کنم بازی فردا مقابل دپورتیوو است و نه هیچ چیز دیگر.به اینکه در بازی فردا از چه تاکتیکی باید استفاده کنم تا تیمم بهترین نتیجه را بگیرد. به تمجیدها و انتقاداتی که به من می شود هم در حال حاضر توجهی ندارم و به آنها پاسخی نمی دهم چرا که در دنیایی زندگی می کنیم که باید تاوان حرف هایی که می زنید را بدهید.تکرار می کنم که به جدایی از اتلتیکو فکر نمی کنم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها