کد خبر: ۲۷۴۳۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
مسوول نقل و انتقالات سازمان ليگ گفت که تيم هايي که با بازيکنان جديد قرارداد بسته اند، اگر دوشنبه صبح قراردادشان را در هئيت فوتبال ثبت کنند، مي توانند بعد از ظهر براي تيم هاي شان بازي کنند.
به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل دوم قانونا از روز دوشنبه شروع می شود ولی با توجه به این که تیم های بعد از هفته هفدهم لیگ برتر وارد تعطیلات می شوند، به همین دلیل تیم ها در بازی دادن بازیکنان جدیدشان در هفته شانزدهم لیگ برتر دچار سردرگرمی شده اند.

مصطفی شهبازی در این باره به "ورزش سه" گفت: قرارداد داخلی برای سازمان لیگ وجاهت قانونی ندارد. نقل و انتقالات نیم فصل از روز دهم آذرماه شروع می شود. اگر تیم ها صبح روز دهم قرارداد بازیکنان جدیدشان را ثبت کنند، می توانند بعد از ظهر آنها را بازی بدهند.

او در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنان در هفته شانزدهم برای تیم های شان بازی کنند، می توانند در فاصله فصل نقل و انتقالات جا به جا بشوند یا نه هم گفت: فصل نقل و انتقالات از تاریخ 10 آذرماه شروع می شود وتا 7 دی ادامه دارد. به همین دلیل هم بازیکنان حتی اگر در این تاریخ برای تیم سابق شان به میدان بروند هم می توانند با تیم جدید به میدان بروند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها