کد خبر: ۲۷۴۳۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
اين روزها حواشي دور و بر آل‌نعمه مدافع تاثيرگذار تراکتورسازي زياد شده است. بعد از بحث مصدوميتش حالا خبر رفتن او به پديده شنيده مي‌ شود.
به گزارش پایگاه 598،آل‌نعمه در مورد اینکه خطیبی بعد از بازی او را به کنفرانس خبری خوانده بود به "ورزش سه" گفت: من سربازی بودم بعدش کمی زودتر ورزشگاه را ترک کردم. بعدش شنیدم که کلی حرف در مورد من زده اند. آخر کدام بازیکن می‌ آید بگوید من مصدوم نیستم.

او در همین باره ادامه داد: آقای مرزبان در مصاحبه اش گفته بود که مدیربرنامه آل‌نعمه گفته اگر از تراکتور جدا شود با پدیده برای نیم فصل دوم مذاکره می‌ کند مثل اینکه یکی از خبرنگاران همچنین چیزی را پرسیده آقا رسول هم گفته بروید آل‌نعمه را بیاورید. البته حق داشت او می‌ خواست ببیند این مساله صحبت دارد یا نه. فردای بازی سر تمرین خودم با خطیبی صحت کردم و گفتم شهبا با پدیده مذاکره ای نکردم ولی مدیربرنامه ام حرف بدی نزده او گفته اگر جدا شود مذاکره می‌ کند من خودم حضور نداشتم. مدیربرنامه ام این حرف را زده خودم هم که در کنفرانس حضور نداشتم و از این و آن این بحث ها را شنیده ام.

وقتی از این بازیکن سوال شد برنامه اش برای نیم فصل دوم چیست پاسخ داد: بعد از مصدومیتم حرف و حدیث های زیادی پیش آمد. همیشه از این جور حاشیه ها در فوتبال وجود دارد من کار خودم را انجام می‌ دهم. هر اتفاقی هم که قرار است بیفتد را به باشگاه واگذار می‌ کنم. برای من مشکلات زیادی پیش آمده اما دوست دارم در تراکتور بمانم. حالا قرار است خودم با آقای نظمی صحبت کنم قبل از اینکه مصدوم شوم با تراکتور نتایج خوبی گرفتیم. باید ببینیم در ادامه خدا چه می‌ خواهد.

آل‌نعمه در پایان در مورد حذف از جام‌حذفی مقابل پدیده افزود: واقعا خیلی حیف شد ما می‌ توانستیم جز 4 تیم بالا بیاییم. اگر بچه هایمان بعد از گل او کمی باهوش تر کار می‌ کردند و در بعضی دقایق بازی در دفاع منسجم تر کار می‌ کردند می‌ توانستم در دقایق پایانی هم به گل برسیم. شرایط جام‌حذفی با لیگ فرق می‌ کند. ما میزبان و از وجود هواداران برخوردار بودیم اما متاسفانه نشد که نتیجه بگیریم ولی بچه ها باید جام‌حذفی را فراموش کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها