کد خبر: ۲۷۳۴۴۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
حميد درخشان ظهر امروز در جلسه اي با مسوولان سازمان ليگ نتوانست آنها را براي تعويق ديدار اين تيم با گل گهر سيرجان در جام‌حذفي متقاعد کند.
به گزارش "ورزش سه"، برنامه متراکم لیگ‌برتری هایی که در جام‌حذفی هم حضور دارند، بیش از همه برای استقلال و پرسپولیس دردسرساز است. آنها بعد از برگزاری دربی در روز دوم آذر باید ابتدا در مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی به ترتیب به مصاف ذوب‌آهن و گل گهر سیرجان بروند و در صورت پیروزی برابر این دو حریف باید روز 14 آذر بار دیگر با هم بازی کنند. ضمن اینکه قبل از این بازی، آنها باید در هفته شانزدهم لیگ‌برتر به مصاف حریفان خود یعنی راه‌آهن و نفت هم بروند.

حمید درخشان نتوانست شادی پیروزی در دربی را در روز سوم ببیند، او قبل از حضور در تمرینات تیم با غضب بسیار می‌ گفت: این همه مصدوم داشتیم، چند نفر هم در دربی مصدوم شدند من چطور باید در 9 روز آینده 3 بازی به این سختی را انجام دهم چه کسی را باید به میدان بفرستم؟

درخشان در شرایطی بود که حتی صحبت کردن عادی با او از فرط عصبانیت و هیجان سخت بود. یک ساعت قبل مسوولان سازمان لیگ و کمیته مسابقات به او گفته بودند به علت اعلام برنامه ها هیچ راهی برای تعویق دیدارها وجود ندارد و او باید تیمش را پنجشنبه یعنی 4 روز بعد از دربی حساس 79 به مصاف گل گهر در سیرجان ببرد. گفتنی است استقلال و امیر قلعه‌نویی هم چنین درخواستی را از مسوولان سازمان لیگ دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها