کد خبر: ۲۷۳۴۳۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
حميد درخشان عنوان کرده که اگر سعداوي نتواند حرفهايش را مبني بر اينکه او با بازيکنان فولاد تماس گرفته را ثابت کند، از او شکايت مي کند. مربي فولاد نعيم سعداوي هم در پاسخ درخشان گفت: بي صبرانه منتظر شکايت او هستم.
سعداوی در گفت گو با خبرنگار "ورزش سه"، عنوان کرد علاوه بر درخشان رسول خطیبی هم با بازیکنان ما تماس گرفته است.

برای دیدن چهره درخشان لحظه شماری می کنم

آقای درخشان عنوان کرده که اگر من نتوانم فایل صوتی او را که با بازیکنان فولاد پیش از دیدار با صبا، تماس گرفته را ثابت کنم. از من شکایت می کند. من هم در پاسخ او باید بگویم که بسم الله آقای درخشان من منتظر شکایت شما هستم . برای دیدن چهره شما و کمیته انظباطی بعد از شنیدن فایل صوتی صدای ایشان، لحظه شماری می کنم.

خطیبی هم با فولادی ها تماس گرفت

به غیر از آقای درخشان، آقای خطیبی هم قبل بازی با بازیکنان فولاد تماس گرفته است! اگر بازیکنی سرباز است این شما نیستید که تکلیف تیمش را روشن می کنید. آقای خطیبی شما چطور جرات کردید پیش از بازی به بازیکنان جوان ما زنگ بزنید؟ شما تمرکز بازیکنان ما را بر هم زدید! این رفتار شما آماتور هست. آخر ما دیگر کی می خواهیم حداقل رفتار حرفه ای داشته باشیم.

اگر می توانند خودشان آکادمی بزنند

سیاست فولاد این است که به دور از حاشیه و تنش باشد. این موضوعاتی که می بینید من گاهی مطرح می کنم. تنها بخشی از مشکلاتی است که فولاد با آن روبرو است. همین است که من می گویم قهرمانی فولاد به مذاق خیلی ها خوش نیامده است. اگر این آقایان خودشان توانش را دارند بیایند استعداد یابی کنند، بعد آکامی بزنند و ببینند چقدر هزینه می شود تا یک بازیکن فولاد به تیم بزرگسال می پیوندد.

توجیه بازیکنان فولاد

خدا را شکر بازیکنان فولاد کاملا توجیح شده اند که اگر کسی نخواهد از طریق باشگاه با آنها تماس بگیرد. چه رفتاری داشته باشند. قطعا صدای او را ضبط می کنند و بعد هم به باشگاه انتقال می دهند. برای همین من فایل صوتی صحبتهای این مربیان با بازیکنان فولاد را هم دارم. هر کس هم که بخواهد شکایت کند. من کاملا از این مساله استقبال می کنم و دوست دارم بدانم که کمیته انظباطی با این مساله چطور برخورد می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها