کد خبر: ۲۷۳۴۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
سجاد شهباززاده توانست طلسم گل زدن در داربي را بشکند و استقلال را جلو بيندازد اما اين گل زمينه‌اي شد تا نوري و عاليشاه با گل‌هاي بعدي خود رقيب را به برتري برسانند.
به گزارش پایگاه 598،مهاجم استقلال که توانست نامش را در این بازی به عنوان گلزن ثبت کند بعد از 48 ساعت از بازی هنوز از این شکست ناراحت است و نتوانسته باخت را هضم کند. او امیدوار است بتوانند خیلی زود این باخت را جبران کنند و به همین دلیل برای تقابل دوباره روزشماری می‌کند.

شهباززاده در گفت و گو با "ورزش سه" درباره داربی و نتیجه آن گفت: نیمه اول کاملا در اختیار ما بود و کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. به موقع هم گل زدیم و با برتری به رختکن رفتیم. نیمه دوم هم البته بد نبودیم و خوب شروع کردیم اما شاید تمرکزمان را در دقایقی از دست دادیم.

وی ادامه داد: همه چیز در زمین اتفاق افتاد و بازی خوبی را شاهد بودیم. همانطور که گفتم تمرکزمان را از دست دادیم و حریف روی فشاری که آورد موفق شد به هدفش برسد. لحظات تعیین کننده بود و واقعا از این اتفاق شرمنده و ناراحتم و امیدوارم هواداران ما را ببخشند و همه ما منتظر یک فرصت مجدد هستیم.

شهباززاده که توانست با گلزنی در این دیدار طلسم بازی‌های صفر – صفر را بشکند، درباره گلش گفت: چیز مهمی نبود. باور کنید چیز مهمی نبود. یعنی اگر بخواهم درست بگویم این است که دیگر چیز مهمی نیست. وقتی نتیجه نگرفتیم گل من ارزش و اهمیتی ندارد. وقتی نبردیم و هواداران ناراحت‌اند گلم اصلا نچسبید به آن فکر نمی‌کنم.

شهباززاده امیدوار است در مرحله بعدی جام حذفی شاهد تقابل مجدد این دو تیم باشد و نتیجه را جبران کنند: قطعا همه تمرکزمان را فعلا روی جام حذفی گذاشته‌ایم و اگر دوباره به پرسپولیس بخوریم انگیزه زیادی داریم.

مهاجم شماره 10 استقلال در پایان درباره دیدار این هفته تیمش مقابل ذوب‌آهن در چارچوب جام حذفی گفت: در تمرین روز گذشته همه بچه‌ها همقسم شدند. تمرین خوبی را هم پشت سر گذاشتیم و ذوبی‌ها چند روز بیشتر از ما استراحت کردند. شرایط سختی در این بازی داریم اما شرایط ما خوب است و دست پر از اصفهان برمی‌گردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها