کد خبر: ۲۷۳۳۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
مربي تيم فوتبال استقلال گفت: بدترين نتيجه زماني است که تيمي دو بر صفر از حريفش پيش بيفتد.
به نقل از فارس، جواد زرینچه در خصوص دیدار حماسی ایران و استرالیا که در آستانه سالروز آن قرار داریم،‌اظهار داشت: ما در ایران بازی را مقابل استرالیا یک بر صفر کردیم و امیدوار بودیم که بتوانیم در استرالیا نتیجه بگیریم که راهی جام جهانی شویم اما شروع بازی بسیار سنگین بود و زمانی که دو گل خوردیم من به یکی از بازیکنان گفتم خدا کمک کند که بیشتر از دو گل نخوریم و با همین نتیجه بازی تمام شود تا حداقل با عزت به ایران بازگردیم.

وی ادامه داد: با دعای خیر مردم و خواست خدا و تلاش بازیکنان پس از وقفه‌ای که در بازی به وجود آمد ورق برگشت و توانستیم در بازی حماسی به جام جهانی بازگردیم.

ملی‌پوش سابق ایران در مورد اینکه آیا آن وقفه باعث شد تا ایران بتواند به بازی برگردد، تصریح کرد: بدترین نتیجه زمانی است که تیمی 2 بر صفر پیش می‌افتد. ما وقتی گل اول را زدیم انرژی‌مان بیشتر شد و تلاش بیشتری برای رسیدن به گل دوم کردیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و توانستیم با تساوی 2 بر 2 راهی جام جهانی شویم.

زرینچه در مورد اینکه ایران در آن بازی گل‌های زیادی را دریافت نکرد، گفت: به هر حال خواست خدا بود و او کمک کرد. شانس هم داشتیم اگر ما یک گل دیگر می‌خوردیم کار بسیار دشوار می‌شد. بازیکنان هم تلاش زیادی کردند.

وی در مورد نقش ویرا سرمربی وقت تیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه وقت کمی داشت نمی‌توانست کار خاصی انجام دهد اما از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کرد. در بین دو نیمه به ما گفت که نمی‌توانم صحبتی انجام دهم شما با توانایی خودتان می‌توانید به بازی برگردید که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

زرینچه در مورد اینکه آیا هواداران استرالیا از ایران ناراحت نبودند، گفت: به هر حال آنها از اینکه تیم‌شان نتوانسته بود راهی جام جهانی شوند ناراحت بودند اما با ما مشکلی نداشتند. ایرانی‌های زیادی هم در استرالیا بودند که به ما تبریک می‌گفتند. هر جا هم که خودمان را معرفی می کردیم ما را تحویل می‌گرفتند.

مربی استقلال در مورد شکست آبی‌پوشان در دربی،‌تأکید کرد: فوتبال همین است. در یک لحظه قهرمان و یا برنده مسابقه مشخص می‌شود. ما در 6-5 بازی گذشته پیش افتادیم اما راحت گل دریافت کردیم. فکر می‌کنم بازیکنان ما هنگامی که تحت فشار هستند تمرکزشان کم است و خواسته‌های ما را در ضربات ایستگاهی پیاده نمی‌کنند و کمتر توجه می‌کنند.

زرینچه در مورد اینکه عملکرد خط دفاعی استقلال در این فصل خوب نبوده، گفت: من نمی‌گویم ضعیف بوده بلکه معتقدم انگیزه بازیکنان کم است. ما هم در این سطح بازی کرده‌ایم به هر حال بازیکن ملی‌پوشی با 32-31 سال انگیزه بازیکن جوان را ندارد. هر چند که تلاش خود را انجام می‌دهد. نیم‌فصل با تقویت تیم و جذب بازیکنان جوان سعی می‌کنیم نقاط ضعف‌مان را بر طرف کنیم. ما هم‌اکنون زیاد در بحران نیستیم. در لیگ 4 امتیاز از تیم صدرنشین کمتر داریم و در جام حذفی هم پنجشنبه مقابل ذوب آهن قرار می‌گیریم که امیدوارم به برتری برسیم و بتوانیم به جریان مسابقات بازگردیم.

زرینچه در مورد اینکه گل اول پرسپولیس آفساید بوده، تصریح کرد: به هر حال هر اتفاقی که افتاده ما شکست خوردیم و هم‌اکنون هم بازی تمام شده است. باید نقاط ضعف خود را بشناسیم تا در بازی‌های آینده آنها تکرار نشود. امیدوارم در جام حذفی مقابل ذوب آهن به برتری برسیم تا 10 روز دیگر بار دیگر مقابل پرسپولیس قرار بگیریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها