کد خبر: ۲۷۳۰۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
مهاجم سابق تيم ملي و پرسپوليس، عملکرد طارمي را ستود و او را از عوامل اصلي برد پرسپوليس دانست.

 

به گزارش پایگاه 598،کریم باوی درگفت و گو با "ورزش سه" گفت: پرسپولیس می دانست چه می خواهد.استقلال میانگین سنی بالایی دارد و رفته رفته در طول بازی بازیکنانش خسته می شوند.به نظر مشکل بدنی هم دارند و به همین دلیل درخشان فیزیکی ترین ترکیب ممکن را روانه زمین کرد تا استقلال را خسته کند.

او ادامه داد:تعویض های درخشان هم خوب بود.به نظر من اگر چه بازی نورالهی ممکن است به چشم نیاید اما ساده و دونده بازی کرد و از حقیقی موثرتر بود.نقطه عطف بازی اما حضور مهدی طارمی در زمین بود.او باعث شد استقلالی ها عقب بنشینند و پرسپولیس بالاتر بازی کند.حرکت برگردان طارمی که به دیرک خورد ارزش چند گل داشت و روی گل اول آنقدر خوب پرید و خوبتر نوری را دید که من لذت بردم.

باوی که خود از برترین سرزنان فوتبال ایران بوده گفت:پرش بلند طارمی مرا یاد جوانی های خودم انداخت.او هم جنوبی است و اگر قدر خودش را بداند می تواند مهاجم خوبی برای فوتبال ما باشد.با توجه به سن و سال خوبش تا سالها می تواند بازی کند.

وی در مورد نیم فصل دوم لیگ هم گفت: یارگیری و ترمیم تیم ها در کنار تعطیلی 50 روزه می تواند مانند شروع یک لیگ تازه باشد و باید دید تیم ها برای این موضوعات چه برنامه هایی دارند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها