کد خبر: ۲۷۲۲۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
سرمربي تيم نفت مسجدسليمان معتقد است پيروزي تيمش برابر ملوان شش امتيازي بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، بهروز مکوندی درباره پیروزی تیمش برابر ملوان اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم مقابل ملوان به پیروزی برسیم اما وضعیت تیم ما هنوز مثل سابق است. هنوز نیاز به کار داریم و باید با تلاش بیشتر سعی کنیم نتایج بهتری بگیریم.

وی افزود: در نیمه اول بازی بدی را به نمایش گذاشتیم و تیم حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد ولی با گذشت زمان توانستیم بازی را کنترل کنیم تا این که بین دو نیمه نکاتی را به بازیکنانم گوشزد و در نیمه دوم روند بهتری را طی کردم. ما استحقاق پیروزی را داشتیم. این بازی برای ما شش امتیازی بود.

مکوندی در ادامه درباره جذب بازیکن جدید نیز گفت: یک دروازه‌بان بلغاری جذب ‌کرده‌ایم و قصد داریم یکی، دو بازیکن دیگر را هم جذب کنیم. البته به باشگاه گفته‌ام اگر قرار است بازیکن خارجی جذب کنیم باید بازی او را ببینم. از روی سی‌دی بازیکن انتخاب نمی‌کنم، زیرا دوست ندارم در انتخابم دچار اشتباه شوم و بازیکنی را بگیرم که توان فنی لازم را ندارد. متاسفانه بازیکنان ایرانی نامدار به شهر ما نمی‌آیند. مسجدسلیمان از امکانات کمی برخوردار است و بازیکنان علاقه‌ای ندارند، به این جا بیایند.

مکوندی تصریح کرد: ما در پنج بازی اخیر هشت امتیاز گرفته‌ایم و اگر بتوانیم در 15 بازی باقی مانده مجموع امتیازاتمان را به 32 برسانیم می‌توانیم در لیگ بمانیم. اگر ان‌شاءالله در لیگ بمانیم برای سال آینده برنامه‌ ویژه‌ای داریم تا تیم را تقویت کنیم. شهر ما از پتانسیل بالایی برخوردار است که می‌تواند در لیگ مثمرثمر باشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها