کد خبر: ۲۷۲۱۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
علي کفاشيان يکي از کساني است که دوست دارد مذاکرات ايران با کشورهاي 5+1 به نتيجه مثبت ختم شود و تحريم هاي ظالمانه به طور کامل برداشته شود چون در سال هاي اخير فدراسيون فوتبال از اين بابت ضربه خورده است.

به گزارش پایگاه 598،بعد از اینکه فیفا نتوانست یک و نیم ملیون دلار پاداش آماده سازی حضور در جام جهانی را مستقیم به فدراسیون فوتبال پرداخت کند حال می کوشد پاداش 8 میلیون دلاری حضور در جام جهانی را به کشورهای شرکت کننده پرداخت نماید! که ایران از این قاعده مستثنی است و باز هم باید راهی تازه برای رساندن این پول به فدراسیون فوتبال پیدا کند.

دفعه پیش یک و نیم ملیون دلار آماده سازی در جام جهانی به یکی از نهادهای ایرانی در آنسوی مرزها پرداخت شد که هنوز این پول بطور تمام و کمال به فدراسیون فوتبال پرداخت نشده است!

به هر صورت رئیس فدراسیون فوتبال این روزها اخبار مذاکرات ایران با کشورهای 5+1 را بطور جدی دنبال می کند و آرزومند است یک بار برای همیشه جهان متقاعد شود که ایران کشور صلح دوست است و تحریم های خصمانه از روی ایران و ایرانی برداشته شود تا فدراسیون فوتبال هم بتواند بدون دغدغه برنامه های خود را دنبال کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها