کد خبر: ۲۷۱۲۴۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۲۷ آبان ۱۳۹۳
احمد آل‌نعمه مدافع تراکتور که فکر مي‌ کرد بعد از بازي تيمش با استقلال مي‌ تواند در اختيار تراکتورسازي باشد. همچنان درگير مصدوميت از ناحيه زانو است.

به گزارش پایگاه 598،آل‌نعمه در مورد شرایطش به "ورزش سه" گفت: دیشب دوباره از پایم عکس گرفتم. در ام آر آیی که از پایم گرفتم یک قسمت از زانویم خوب شده بود و یک قسمت کامل خوب نشده است. از امروز تمرینات گروهی ام را آغاز کنم. البته در تمرینات درگیری نمی‌ توانم شرکت کنم. فکر کنم برای بازی با فولاد برسم.

او در مورد اضافه شدن بازیکنان جدید به تراکتورسازی ادامه داد: خدا را شکر در نیم فصل اول عملکردمان خوب بود با اضافه شدن این بازیکنان تیم مان بهتر هم می‌ شود. البته انتظارات به همان میزان بالاتر می‌ رود. در دور برگشت یعنی نیم فصل دوم تیم ها با کیفیت بیشتری به رقابت می‌ پردازند. در هر صورت بازیکنانی که آمده اند به تراکتور کمک خواهند کرد. تراکتور هم به آنها کمک می‌ کند.

آل‌نعمه در مورد جدا شدن ابراهیمی از جمع سرخپوشان تبریز افزود: آقای ابراهیمی بالاخره سال ها برای تراکتور زحمت کشید و در روزهای سخت و خوب کنار تیم بود. الان هم فرقی نمی‌ کند چون به تیم دوم تبریز رفته است. گرچه این جدایی برایش سخت است چون از لیگ یک کنار تراکتور بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها