کد خبر: ۲۷۱۱۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۷ آبان ۱۳۹۳
محمد رضا خانزاده، که به تازگي از سوي کميته انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا به خاطر اتفاقات ديدار با ويتنام دو جلسه محروم شده بازي با کره جنوبي را از دست داد و در بازي آتي تيم ملي هم غايب خواهد بود!

به گزارش پایگاه 598،برای خیلی ها این سوال پیش آمده چگونه است محمد رضا خانزاده که در بازی های رسمی مرتکب تخلف شده محرومیت های خود را در بازی های دوستانه سپری خواهد کرد و چرا سوشا مکانی که پیش از این در مقدماتی جام جهای مرتکب تخلف شده بود با تاکید فیفا باید محرومیت خود را در جام جهانی سپری می کرد؟

حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال ها به «ورزش سه» گفت: بازی های آسیایی اگر چه در تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا گنجانده شده اما بازی های رسمی محسوب نمی شود و به همین دلیل محمد رضا خانزاده می تواند در بازی های دوستانه تیم ملی محرومیت خود را سپری کند. نکته مهم تر اینکه وی بازیکن تیم ملی بزرگسالان است و در بازی های آسیایی هم به عنوان بازیکن تیم ملی بزرگسالان در اردوی تیم ملی امید حضور یافته بود. بنابراین محرومیت خانزاده در دیدارهای تیم ملی بزرگسالان اعمال خواهد شد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ادامه داد: درباره این بازیکن از کنفدراسیون فوتبال آسیا استعلام بعمل آوردیم و حرف هایی که من به شما زدم پاسخ آنها بوده، ضمن اینکه سوالاتی که شما مطرح کردید برای ما نیز مطرح بوده است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها