کد خبر: ۲۷۱۱۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۲۸ آبان ۱۳۹۰

"ابراهيم الدمستاني" شنبه در گفت‌وگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: بايسته است کشورهاي عضو شوراي همکاري خليج فارس اقدامات رژيم حاکم را در برخورد ددمنشانه با تظاهرات مسالمت‌آميز محکوم کنند.

الدمستاني تصريح کرد: رژيم بحرين با چنين رويکردي و اهانت به خون شهدا و ناديده گرفتن حرمت خون آنها سرکوبگري را به اوج رسانده است به طوري که هم اکنون همگان تاکيد مي‌کنند که رژيم در برخورد با خواسته‌هاي بجا و مسالمت‌آميز مردم رفتار متمدنانه ندارد.

 دبير کانون پرستاران بحرين تاکيد کرد: اکنون لازم است کشورهاي عضو اتحاديه عرب وارد عمل شوند و از ريخته شدن خون مردم جلوگيري کنند؛ آنها بايد موضع شرافتمندانه اي در اين خصوص در پيش بگيرند و در جنايت هاي رژيم بحرين شريک نشوند.

الدمستاني افزود: رژيم اگر تصور مي کند که با اين رفتارها مي تواند مانع از برآورده شدن خواسته هاي مردم شود در اشتباه است؛ زيرا مردم براي عزت و کرامت خود بها داده اند و در اين راه ايستادگي خواهند کرد.

وي با تبريک شهادت علي الستراوي نوجوان 16 ساله بحريني به  خانواده اش ، که در تظاهرات ديروز (جمعه 27) به شهادت رسيد، گفت: ما به خانواده اين شهيد مي گوييم که به علت اين فداکاري ها در کنار آن براي پيروزي مردم خواهيم بود. برآيند شهادت آن عزيز براي مردم و خانواده آن نتايج مثبت خواهد داشت.
 
 دبير کانون پرستاران بحرين گفت: بسياري از مجروحان نمي توانند به بيمارستان ها مراجعه کنند؛ زيرا نيروهاي رژيم در بيمارستان مستقر هستند، اما اين شيوه برخورد بهاي گراني براي آنها خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها