کد خبر: ۲۷۱۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۲۸ آبان ۱۳۹۰
امام جمعه بوشهر گفت: شهادت جمعي از نيروهاي مخلص سپاه در حادثه مرکز ساخت صنايع دفاعي کوچک‌ترين تأثيري در توقف فعاليت‌هاي صنعتي دفاعي کشور ندارد و همرزمان اين شهدا با تمام توان براي پيشرفت کشور در زمينه‌هاي دفاعي تلاش مي‌کنند.
به گزارش 598 به نقل ازپايگاه اطلاع رساني پليس، آيت‌الله غلامعلي صفايي‌بوشهري  با اشاره به شهادت جمعي از نيروهاي مخلص سپاه در حادثه مرکز ساخت صنايع دفاعي اظهار کرد: اين حادثه دلخراش و ناراحت‌کننده کوچک‌ترين تأثيري در توقف فعاليت‌هاي صنعت دفاعي کشور ندارد و راه اين شهدا براي گسترش روند روبه رشد خودکفايي در صنعت دفاعي ادامه پيدا مي‌کند.
وي افزود:‌ همرزمان اين شهدا دست از تلاش برنمي‌دارند و با تمام توان براي پيشرفت کشور در زمينه‌هاي نرم‌افزاري و سخت‌‌افزاري دفاعي تلاش مي‌کنند
صفايي‌بوشهري در بخش ديگري از سخنان خود به روز گراميداشت خانواده اشاره کرد و گفت: خانواده از مهمت‌رين واحدهاي اجتماعي است که بايد روند فرهنگ ديني و اسلامي حاکم باشد تا فرزندان روش زندگي اسلامي را آموزش ببينند.
وي ضمن گراميداشت روز بازنشستگان عنوان کرد: اين قشر سالخورده با تلاش و خدمت جواني و ميانسالي خود را پشت‌سر گذاشته و اکنون برکتي براي خانواده‌هايشان هستند.
امام جمعه بوشهر با بيان اينکه بازنشستگان معدن تجربه‌اند از مسئولان خواست تا در امور مختلف اجرايي از بازنشستگان به عنوان مشاور بهره گيرند.
وي با تأکيد براينکه بايد از بازنشستگان حمايت ويژه‌اي صورت گيرد، افزود: بايد با ايجاد فضاهاي علمي، فرهنگي و ورزشي زمينه حضور بازنشستگان را در جامعه فراهم کرد.
صفايي‌بوشهري همچنين به اجراي طرح هر بازنشسته يک خانه از طريق واحدهاي مسکوني مسکن مهر و تعاوني‌هاي مسکن تأکيد کرد.
امام جمعه بوشهر ادامه داد: هيچ بازنشسته‌اي نبايد در دوران بازنشستگي به بحران مسکن گرفتار شود و ضروري است با برنامه‌ريزي مناسب زمينه براي خانه‌دار شدن بازنشستگان فراهم شود.
نماينده ولي فقيه در استان بوشهر عنوان کرد:‌ همچنين نياز است قانوني در زمينه به کارگيري فرزندان بازنشستگان در محل کار والدين يا ساير ادارات تصويب شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها