کد خبر: ۲۷۰۹۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۲۶ آبان ۱۳۹۳
سرپرست باشگاه پرسپوليس مي‌گويد اعضاي هيات رييسه خواسته‌شان را به رييس فدراسيون بگويند تا او کتبا به باشگاه پرسپوليس اعلام کند.
به گزارش پایگاه 598،بهروز منتقمی در واکنش به صحبت‌های قنبرزاده،‌ سخنگوی هیات رییسه فدراسیون فوتبال که گفته بود ساختمان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متعلق به فدراسیون است و قصد فروش آن را دارند، اظهار کرد: بهتر است دوستان در حالی که چند روز به داربی مانده است با مطرح کردن چنین صحبت‌هایی برای ما حاشیه‌سازی نکنند. این دوستان اگر حرفی دارند و حرف‌شان منطقی است می‌توانند به رییس فدراسیون بگویند و او از طریق یک نامه کتبی به ما اعلام کند.

 

وی افزود: توصیه می‌کنم از اظهارنظرهای بیهوده خودداری کنید. ما که مدیران باشگاه هستیم و به شما رای دادیم تا به عنوان عضو هیات رییسه حضور داشته باشید پس بهتر است از مواضع باشگاه‌ها هم حمایت کنید. ما چند روز دیگر باید در یک مسابقه بزرگ حضور داشته باشیم و فکر می‌کنم در حال حاضر مطرح کردن چنین مباحثی معنادار باشد.

 

منتقمی خاطرنشان کرد:‌ اگر نامه‌ای کتبی از سوی ریاست فدراسیون فوتبال مبنی بر فروش ساختمان باشگاه به دست‌مان برسد، ما هم کتبا جواب رییس فدراسیون فوتبال را می‌دهیم و پاسخی به اظهارنظرهای بیهوده نخواهیم داشت.

 

ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها