کد خبر: ۲۶۹۹۷۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
الکسيس پس از سه فصل حضور در بارسا اين تابستان با انتقالي 40 ميليون يورويي به آرسنال پيوست .
به گزارش "ورزش سه"،سانچس این روزها در آرسنال خوش می درخشد هرچند که توپچی ها علی رغم بازی های خوب این ستاره شیلیایی، نتایج خوبی کسب نکرده اند. سانچس در مصاحبه با AS از روزی می گوید که به بارسا پیوست :" می دانستم که بارسا به من علاقه دارد. خیالم راحت بود و مذاکرات هم به خوبی پیش رفته بود با این حال تاییدیه نهایی بارسا هنوز اعلام نشده بود.

در شیلی بودم و در یکی از کوچه های توکوپیا با برخی دوستان قدیمی فوتبال بازی می کردیم.اواسط بازی بود که یکی از دوستانم با خوشحالی و در حالی که می دوید فریاد زد که بارسا خرید تو را رسما اعلام کرد. با این حال وقتی برای اولین بار پیراهن بارسا را به تن کردم تازه متوجه شدم که چه اتفاق بزرگی در زندگی ورزشی من رخ داده است."

سانچس در ادامه افزود:" بارسا به من همه چیز داد. در آنجا به بازیکن پخته تری بدل شدم.همیشه مدیون این باشگاهم. از مدیران بارسا متشکرم که زمینه پیوستن من به این باشگاه را فراهم کرده و همواره حامی من بودند. رختکن بارسا پر بود از ستارگان ارزشمند دنیا؛ بازیکنانی که از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم.  حضور در این تیم مایه افتخار من است. با این حال، هم اکنون بازیکن آرسنالم و می خواهم با این باشگاه همه جام ها را فتح کنم. به همین دلیل به اینجا آمده ام."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها