کد خبر: ۲۶۸۹۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۰ آبان ۱۳۹۳
دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: «ظاهرا قلعه نویی اهل تحقیق نیست و عادت دارد یک طرفه به قاضی برود.»

به گزارش پایگاه 598، مهدی محمد نبی درباره اینکه امیر قلعه نویی اظهار داشته است که اتفاقات رخ داده در تبریز پروژه وی بود و رای استیناف در کشوی وی مانده بود عنوان کرد: «نمی دانم منظور سرمربی استقلال از این اظهارنظر چیست. رای کمیته استیناف بعد از ظهر چهارشنبه صادر شد. روز پنچشنبه کمیته انضباطی و دبیر خانه فدراسیون تعطیل است و به این ترتیب رایی به دست من نرسیده بود که در کشویم بماند و یا آن را ابلاغ کنم و این رای تازه روز شنبه روی میز من بود. در نهایت رای هم همان روز شنبه رسما اعلام شد.»

 

وی درباره اینکه قلعه نویی نسبت به ابلاغ رای زودهنگام آندرانیک تیموریان معترض شده و این موضوع را با عدم بخشش هواداران تراکتورسازی مقایسه کرده گفت: «ظاهرا قلعه نویی اهل تحقیق نیست و عادت دارد یک طرفه به قاضی برود. در این موضوع من اصلا ایران نبودم که آن را ابلاغ کنم. ابلاغ این رای بر عهده آیت اللهی بود و در مقطع خودش توضیحات لازم در این باره داده شد. آقای قلعه نویی ایمانش را نسوزاند. هر چند دوستانی که یک طرفه به قاضی می روند راضی برمی گردند.»

 

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره انتخاب مربیان تیم های زیر 17 سال و زیر 19 سال اظهار داشت: «کمیته فنی جلسه ای داشت که در آن قرار شد پیش از انتخاب سرمربیان جدید این تیم ها، فاکتورهای لازم جهت قبول مسئولیت در آن را مشخص کنند و سپس با سنجش افرادی که گزینه می شوند مربیان را انتخاب کنند. تا به امروز به گزینه مشخصی نرسیده ایم.»

 

وی درباره اینکه گفته می شود اکبر محمدی قرار است سرمربی تیم زیر 19 سال شود گفت: «همانطور که گفتم درباره افراد به صورت مشخص صحبتی نشد. به صورت جدی کاندیدایی مطرح نیست. قرار است اعضای کمیته فنی گزینه هایشان را معرفی کنند و پس از آن تصمیم گیری می شود.»

 

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره اینکه وضعیت بازی های تیم ملی در آفریقای جنوبی به کجا رسید اظهار داشت: «تا به امروز هیچ چیزی در این باره قطعی نیست. خود کی روش باید بازی ها را مشخص کند و هنوز هیچ چیز مشخص نیست.»

 

نبی درباره لغو جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: «قرار نبود دوشنبه جلسه ای برگزار شود. همان بحث روز شنبه را داشتیم که به خاطر عدم حضور تاج و سفرش به مالزی لغو شد.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها