کد خبر: ۲۶۸۶۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۲۰ آبان ۱۳۹۳
۲۰مین نمایشگاه مطبوعات(۶)/در گفتگو با حسام الدین آشنا :
آشنا در ادامه با تاکید بر اختلافات پیش آمده بین آقای روحانی و مجموعه صدا وسیما در یک سال و نیم گذشته گفت: من بنا ندارم درباره آقای ضرغامی که دوره مدیریتشان تمام شده اظهار نظر کنم و تنها به ایشان خسته نباشید عرض میکنم؛ اما مشکل ما با صدا و سیما هم در ساختار است هم در نیروی انسانی و هم در تفکر حاکم بر آن
حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس دولت در گفتگو با خبرنگار پایگاه 598 با اشاره به تغییر ریاست سازمان صدا وسیما گفت: امیدوارم فصل جدیدی در صدا و سیما آغاز شود و جناب دکتر سرافراز در دوره مدیریت خودشان موفق باشند.

آشنا در ادامه با تاکید بر اختلافات پیش آمده بین آقای روحانی و مجموعه صدا وسیما در یک سال و نیم گذشته گفت: من بنا ندارم درباره آقای ضرغامی که دوره مدیریتشان تمام شده اظهار نظر کنم و تنها به ایشان خسته نباشید عرض میکنم؛ اما مشکل ما با صدا و سیما هم در ساختار است هم در نیروی انسانی و هم در تفکر حاکم بر آن.



وی در پاسخ به این سوال که شما تمام ارکان صداوسیما را دچار مشکل میدانید، آیا فکر نمی کنید زیاده خواهی های آقای روحانی مشکل اصلی است؟ گفت: من نظرم را گفتم، من مشکلم را از صداوسیما میدانم، هرچند این نظر شما هم یک نظری است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۷
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
این نگاه تمامیت خواهی جناح اصلاحات را برخلاف شعار جامعه چند صدایی آنها نشان می دهد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها