کد خبر: ۲۶۸۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۲۶ آبان ۱۳۹۰
یک زن میانسال درحالی که بخشی از قانون اساسی آمریکا را می‌خواند که در آن بر آزادی بیان تاکید شده، یک پلیس‌ با ضربه‌ای به دهانش او را به سویی پرتاب می‌کند.
به گزارش فارس، همزمان با ادامه اعتراضات جنبش وال استریت تصاویر جدیدی از خشونت پلیس آمریکا منتشر می‌شود که در آن یک پلیس به دهان یک زن ضربه می‌زند.

این درگیری زمانی آغاز شد که یک جوان پرچم آمریکا را در پارک "زاکوتی" نصب کرد که پلیس با خشونت وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.

همزمان یک زن میانسال درحالی که بخشی از قانون اساسی آمریکا را می‌خواند که در آن بر آزادی بیان تاکید شده، یک پلیس با ضربه‌ای به دهانش او را به سویی پرتاب می‌کند که این مسئله خشم همراهان وی را در پی داشت.

این درحالی است که معترضان اعلام کرده‌اند که طی روزهای آینده موج جدیدی از اعتراضات را آغاز خواهند کرد.
 
زن دستور دادگاه نیویورک مبنی بر عدم اجازه پلیس برای اخراج تظاهرکنندگان از پارک زاکوتی را به پلیس نشان می‌دهد اما با بی‌اعتنایی آن‌ها مواجه می‌شود.
 
پلیس آمریکا در روزهای اخیر طرح ضربتی را به اجرا درآورده تا با معترضان وال استریت برخورد کند و در اغلب شهرهای کمپ‌های معترضان را جمع آوری کرده است.

پلیس با خشونت تمام تظاهرات کنندگانی را که در پارک زاکوتی شهر نیویورک چادر زده بودند شبانه مورد حمله قرار داد و آنها را از این پارک اخراج کرد و هرکسی را که مقاومت می‌کرد مورد ضرب و شتم قرار می‌داد.

تظاهرات کنندگان آمریکایی با این وجود اعلام کرده‌اند که دوباره باز خواهند گشت و در روزهای آینده تظاهرات گسترده‌ای را دوباره آغاز خواهند کرد.

کاربران می‌توانند فیلم مربوطه را اینجا مشاهده کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها