کد خبر: ۲۶۸۴۸۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
منصور ابراهيم زاده سرمربي پيکان از اين که مهدي رحمتي در ليست کارلوس کي روش براي تيم ملي جايي ندارد حسابي ناراحت به نظر مي رسد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، کی روش در حالی هنوز هم حاضر نیست که رحمتی را به تیم ملی دعوت کند که پیکان بعد از سایپا که 10 گل خورده به همراه نفت تهران با 11 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و بی تردید مهدی رحمتی در ثبت این آمار نقش پررنگی داشته است.

ابراهیم زاده در این باره به ورزش سه گفت: واقعا دعوت نکردن مهدی رحمتی به تیم ملی هنر می خواهد. همه دارند می بینند که او چه عملکردی فوق العاده ای در پیکان دارد و به نظر من حقش است که در تیم ملی باشد. خود کی روش هم چند بار گفته که رحمتی بهترین دروازه بان ایران است و من فکر می کنم با آمادگی که او دارد می تواند به تیم ملی کمک کند.

البته سرمربی پیکان ادعا می کند که بازیکنان دیگری هم هستند که می توانند به تیم ملی کمک کنند: من فکر می کنم پیکان بازیکنان دیگری هم دارد که می توانند به تیم ملی کمک کنند. مثل محمد نصرتی و سعید دقیقی که آنها هم قابلیت دیده شدن را دارند. ما جوان های خوبی هم داریم و فکر می کنند کلا تیمی داریم که می تواند در تیم ملی ملی پوش داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها