کد خبر: ۲۶۸۴۸۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
جهان‌بيني:
مديرعامل باشگاه صبا به شدت از مصاحبه بادامکي ناراحت است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، روز گذشته حسین بادامکی گفت‌وگویی با خبرنگار ما انجام داد که گویا به مذاق مدیرعامل باشگاه صبا خوش نیامده است. عباس جهان‌بینی امروز با سایت رسمی باشگاه صبا مصاحبه‌ای داشته و گفته حسین بادامکی بابت حرف‌هایش باید جریمه شود.

به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای‌قم، عباس جهان‌بینی در پی گفت‌وگوی برخی از بازیکنان صبای‌قم به ویژه غلامحسین بادامکی هافبک تیم صبا با سایت‌ها و رسانه‌ها راجع به مشکلات مالی اخیر باشگاه صبا، در سخنانی ابتدا از تمامی اعضای خانواده بزرگ باشگاه صبا به ویژه کادر فنی، بازیکنان، مسئولین و هیئت مدیره به خاطر تقبل سختی‌ها و زحمات و همچنین به سبب موفقیت‌های به دست آمده تقدیر کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم تصریح کرد: مدیریت و مسئولین باشگاه صبا از کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال به موجب تحمل سختی‌ها، بردباری و همراهی با مجموعه صبا در مشکلات مالی اخیر صمیمانه قدردانی می‌نماید.

جهان‌بینی در ادامه یاد آور شد: قطعا چنانچه چک‌های اسپانسر تبلیغاتی روی پیراهن صبا در ماه گذشته پاس می‌شد این مشکلات نیز حادث نمی‌شد، البته از این بابت حق با بازیکنان تیم است و هیئت مدیره باشگاه نیز مصمم به رفع این مشکل است.

وی عنوان داشت: نتایج به دست آمده در فصل اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حاصل تلاش و نتیجه کارگروهی تمامی اعضای خانواده بزرگ صبا است و متعلق به شخص یا اشخاص خاصی نیست، بنابراین در گفت‌وگو با رسانه‌ها زیرسؤال بردن زحمات یک مجموعه کار عقلانی نیست.

جهان‌بینی بیان کرد: در سال‌های گذشته که باشگاه صبا به قم منتقل شده بود، همه شاهد بودند در تهران خانه‌‌به‌دوش بود و در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور با همت و عزم مسئولین استان و هیئت مدیره و همچنین درخواست به‌حق مردم قم، تیم در شهر کریمه اهل بیت(س) مستقر شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مجموعه ورزشی هلال‌احمر و ورزشگاه مجهز یادگار امام قم به صورت اختصاصی و انحصاری در اختیار باشگاه صبا و تمرینات تیم فوتبال صبای قم است در حالی که کمتر باشگاهی در کشور این امکانات را به صورت یک‌جا در اختیار دارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با تاکید بر اینکه انشاءالله در فصل آینده بعضی تابوهای دیگر نیز شکسته خواهد شد، در ادامه بیان داشت: مجددا یادآور می‌شوم گلایه از تاخیر در پرداخت‌ دستمزدها، حق بازیکنان است اما بازیکن حرفه‌ای به هیچ‌وجه حق ندارد از طریق رفتار و مصاحبه خود در رسانه‌ها، باشگاه و مسئولین آن را زیر سئوال ببرد.

وی با انتقاد از غلامحسین بادامکی به سبب گفت‌وگو با سایت خبری «ورزش سه» در خصوص مسائل مهم باشگاه و تیم صبای قم، تصریح کرد: علی‌رغم احترامی که برای غلامحسین بادامکی قائل هستیم اما به خاطر حفظ شئون و منافع باشگاه، این کار وی نابخشودنی است و برای این مصاحبه که کاملا غیر مسئولانه، غیر حرفه‌ای و خارج از چارچوپ مسئولیت‌ها و وظایف یک بازیکن حرفه‌ای است حتما او به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده و جریمه خواهد شد.

گفتنی است سایت رسمی باشگاه صبا در پایان این خبر، لینک مصاحبه حسین بادامکی را قرار داده است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها