کد خبر: ۲۶۷۹۹۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۷ آبان ۱۳۹۳
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: «استقلالی ها مدعی شدند فیلم فحاشی هواداران تراکتورسازی را دارند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، غلامرضا بهروان که به عنوان ناظر بازی تراکتورسازی تبریز و استقلال به تبریز رفته بود اظهار داشت: «خوشبختانه شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم بودیم و با همراهی نیروی انتظامی تماشاگران هم در پایان مسابقه بدون مشکل ورزشگاه را ترک کنند. فکر می کنم یکی از روزهای خوب فوتبال ما در تبریز سپری شد.»

 

وی درباره اینکه آیا در این مسابقه فشار زیادی را به عنوان ناظر متحمل شد گفت: «با همکاری صورت گرفته از سوی مسئولان مرتبط فشار زیادی به من نیامد. حتی دوستان از من سوال کردند که آیا کارت مثل بازی پدیده و استقلال به استفاده از داروی قلب رسید یا نه که خوشبختانه چنین چیزی لازم نشد و بازی با خوبی و خوشی تمام شد.»

 

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه استقلالی ها مدعی شدند تماشاگران تبریزی به قلعه نویی فحاشی کردند گفت: «مسئولان استقلالی از پنجشنبه شب که برای جلسه هماهنگی آمده بودند به این موضوع اعتراض داشتند که هنگام انتقال از فرودگاه تا هتل به آنها فحاشی شده و فیلمش را هم دارند. ما منتظر هستیم مستنداتشان را ارائه کنند تا به آن رسیدگی کنیم. درباره فحاشی در ورزشگاه هم باید بگویم، چنین چیزی رخ نداد. شاید موارد معدودی رخ داده باشد اما فحاشی ها خیلی شدید نبود و نکته خاصی نبود که بخواهیم آن را گزارش کنیم.»

 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره درگیری ادینیو با برخی بازیکنان استقلال ادامه داد: «این به ما مربوط نمی شود و وظیفه داور است که آن را گزارش کند.»

 

بهروان در خصوص اینکه گفته می شود بازیکنان سه اخطاره استقلال و پرسپولیس، در بازی جام حذفی محروم خواهند بود و به دربی خواهند رسید خاطرنشان کرد: «اجازه بدهید ابتدا زمان دربی مشخص شود و بعد از آن این موضوع به طور کامل روشن می شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها