کد خبر: ۲۶۷۹۰۳
زمان انتشار: ۰۰:۰۷     ۱۷ آبان ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان این که امروز، روز خوش شانسی صبا نبود، گفت: ایمان مبعلی عامل پیروزی نفت بر صبا بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و نفت تهران که شامگاه جمعه با نتیجه ۲ بر یک با پیروزی نفت تهران در ورزشگاه حیدریان قم برگزار شد، اظهار داشت: مسابقه سخت و درگیرانه و البته نزدیکی بین دو تیم برگزار شد و باید بگویم در اغلب دقایق بازی، همه چیز برابر بود و دو تیم حتی در مالکیت توپ و فرصت های گل هم نمایش برابری داشتند.

وی افزود: شاید تنها تفاوت ما با صبا وجود دو بازیکن باتجربه یعنی مبعلی و پادوانی در ترکیب نفت بوده باشد به ویژه کار زیبای ایمان مبعلی و مهندسی وی عامل پیروزی نفت بر صبا بود.

 سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره اعتراض شخصی به صمد مرفاوی از جایگاه تماشاگران عنوان داشت: صمد مرفاوی دوست و هم بازی من بوده و من بدون اغراق همیشه افکار مرفاوی را مورد تحسین قرار داده ام  و وقتی دیدم شخصی از جایگاه به وی توهین کرد ناراحت شدم.

منصوریان گفت: کاری که صبا تا اینجای فصل کرده کار کوچکی نیست و بین تیم ها اگر بخواهیم براساس بضاعت و واقعیت و هزینه‌ها مقایسه کنیم، صبا بالاترین جایگاه را دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مبعلی با مهندسی عالی خودش بازی را به نفع ما تمام کرد و این لقب که وی مهندس فوتبال ایران است به جاست و من از بزرگترهای تیم تشکر می‌‌کنم که انرژی لازم را به جوان‌ها تزریق کردند.

منصوریان بیان کرد: شرایط بازی به شکلی پیش رفت که ممکن بود برد را در دقایق آخر از دست بدهیم اما شانس به یاری ما آمد و فکر می‌کنم امروز، روز خوش شانسی صبا نبود.

وی عنوان کرد: در صحنه‌ای که من اعتراض کردم یکی از بازیکنان خطا کرد و سپس از درگیری خارج شد اما دو نفر دیگر یعنی کلانتری و کامیابی نیا اخطار گرفتند و من هم فقط به داور گوشزد کردم که مراقب باشد که بازیکنی که خطا کرده از مهلکه فرار نکند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها