کد خبر: ۲۶۷۶۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۵ آبان ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: می‌خواهیم با شکست تراکتورسازی شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سجاد شهباززاده  درباره عدم نتیجه گیری استقلال در چند بازی گذشته گفت: البته این موضوع را کامل قبول ندارم که ما بد نتیجه گرفته‌ایم. بازی با صبا برای ما بسیار سخت شد و دلیل آن نیز فشار بالای بازی ها بود. هر چهار روز در حال بازی کردن هستیم و خستگی زیادی را تحمل می‌کنیم.

 

مهاجم استقلال درباره گلزنی های متوالی‌اش افزود: خدا را شکر می‌کنم که شرایط خوبی دارم و سعی من بر این است تا با حفظ این شرایط بتوانم بهتر هم شوم. من همواره سعی می‌کنم تا از موقعیت های به دست آمده بهترین استفاده را انجام دهم و با یاری خدا در این هفته ها توانستم برای استقلال گلهای مهمی بزنم.

 

وی در پاسخ به این سوال که می‌توان آقای گل جدید هوادران آبی باشد، عنوان کرد: هواداران استقلال هم مانند من قبل از عناوین فردی به دنبال قهرمانی هستند و اولویت آنها هم قهرمانی استقلال در لیگ برتر است. من هم تمام تلاشم را برای قهرمانی استقلال انجام می‌دهم و امیدوارم به این عنوان دست پیدا کنیم.

 

شهباززاده در پاسخ به این سوال که با شرایط کنونی‌اش می تواند در فهرست تیم ملی حاضر باشد یا خیر اظهار کرد: من همیشه برای ملی پوش شدن تلاش می‌کنم و امیدوار هستم کادر فنی تیم ملی این تلاش های من را ببینند. اگر بازی ها من به چشم آنها بیاید خوشحال می‌شوم و اگر دعوت نشوم باز هم دست از تلاش بر نخواهم داشت.

 

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره بازی حساس با تراکتور سازی عنوان کرد: بازی با تراکتورسازی بسیار سخت است. هر دو تیم جایگاه خوبی در جدول دارند و البته که ما می‌خواهیم با  پیروزی در این بازی به وضعیت بهتری دست پیدا کنیم. برای کسب هر 3 امتیاز این بازی انگیزه زیادی داریم و انشاالله که بتوانم در تبریز نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

مهاجم استقلال در پایان و درباره حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه بعد از کش و قوسهای فراوان گفت: حضور تماشاگران بازی را جذاب تر می‌کنند. به هر حال وضعیتی است که پیش آمده ولی ما امیدوار هستیم تا بازی را در آنجا به نفع خودمان تمام کنیم و به موضوع دیگر فکر نمی‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها