کد خبر: ۲۶۷۳۸۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۱۴ آبان ۱۳۹۳
باشگاه ملوان با انتشار بيانيه اي اعلام کرد مهرداد اولادي ديگر نبايد در تمرينات اين تيم شرکت کند؛ اگرچه شکل تنظيم بيانيه طوري است که هيچ صراحتي در اين زمينه وجود ندارد.
به گزارش پایگاه 598، در بیانیه ملوان از تغییرات مکرر نظر او درباره این تیم انتقاد شده و همچنین در پایان آن از وی خواسته شده به حرف هایش پایبند باشد. این بیانیه را بخوانید و با ما در این مساله که هیچ صراحتی در آن وجود ندارد، هم عقیده بشوید. البته یکی از مسوولان ملوان به خبرنگار ما گفت: منظور از عبارت به پایان رسیدن در این بیانیه همان پایان کار با اولادی است. این بیاینه را بخوانید:

مهرداد اولادی مهاجم تیم ملوان طی دو روز گذشته مصاحبه هایی را انجام که بیش از آنکه خللی در کار باشگاه ملوان ایجاد کند ، بدرستی ماهیت او را عیان ساخت .

روابط عمومی باشگاه ملوان علیرغم تصمیمی که پیش از این باشگاه مبنی بر عدم موضع گیری در خصوص صحبت های مهرداد اولادی گرفته بود امروز چنین می اندیشد که اولادی بدون توجه به پیشینه حضور خود در باشگاه ملوان و فرصت ۳ باره ای که در ۲ ماه گذشته این باشگاه برای او قائل شده، همچنان حرف های خودش را به زبان آورده و فکر می کند که باشگاه ملوان جایی است که او هر زمان که دلش می خواهد بیاید و هر وقت که دلش می خواهد حرف از نیامدن به زبان بیاورد .

اولادی در یکی از مصاحبه های اخیر خود بصراحت اعلام داشته که ملوان این نام بزرگ و پر افتخار دیگر برای او تمام شده و دیگر در تمرینات آن شرکت نخواهد کرد، که این حرف در شرایطی از زبان مهاجم تیم ملوان خارج شده که او صبح امروز علیرغم ادعای خود بار دیگر در تمرینات ملوان حاضر تا به تعبیری حرف های گذشته‌اش را نقض کرده باشد، هر چند که سرپرست تیم نیز بدون هماهنگی با مدیران باشگاه اجازه حضور در تمرینات را به او داده است !

باشگاه ملوان در روزهایی که بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد، مانند مهرداد اولادی، این مسئله برایش پایان یافته تلقی شده و برای مهاجم خود آرزوی موفقیت دارد، بشرط آنکه اولادی به حرف هایش پایبند بوده و منکر آنها نشود چرا که این مسئله اصلا برای او خوب نبوده و نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها